Saturday, December 12, 2009

Ujan oh Ujan

Hari neh aku demam.
hekhek
lama dah eih aku tak post cita pasai aku demam
kan kan.

dah lebih 2 bulan kut aku ponya jaga diri tamau bagi demam.
kan nak peksa.
sampai sidai kain pon adek aku yang sidai. haha.


Sebenagnya aku demam ni kan
sebab gatai main ujan ari last day peksa.
Hujan turun gila lebat dan kami ponya shiok tangkap gambag dlm ujan
wahaha.

[cuba klik gambag untuk tmbesaran melampau]

tengak muka pewe dok beletiag bila aku ajak dia main ujan
hakhak.
akhirnya dia jugak yang ketagih.

walopon aku demam..
aku amat gumbiraaaa!!
yey.

p/s
kawan kawan yg len jangan la majuk aku buh gambag pewe jak.
sebenagnya aku dok tunggu youtube upload video lambat sangat aih.
macam sipot sedut yang teringin nak jalan ataih padang.
ish.
lepas neh akan ku post video ari last kita skolah.
hekhek.
sabo yah.
terutamanya makcek kina, iman, aisha.
:)

0 comments: