Wednesday, December 23, 2009

First outing

hari ni first outing aku
setelah about 20 hari nganga kat umah jak.
seronok arr lama tak kuar enjoy yeay!!
Keluar dgn Zunik Dayah n Lina.
lamaaa bangat tak jumpa depa.
mula mula plan nak tengak wayang.
tapi kalo pi wayang sah sah dok nganga tengak skrin besag tu
bila lagi nak sembang sembang??

Jadi kami pon pi Old Town

ok terus terang aku nak bagitau
aku tamau rekemen kedai nih sebab makanan dia mahai nak mati.
semput aku time tengak menu dia.
ni semua Zunik punya pasai gedik gedik nak makan kat situ jugak.
Dan kami pun tak boleh nak gegeh gegeh kat oldtown tu
sebab orang orang yanag makan kat situ nampak cam orang kaya jak.
jadi kami pun belagak la macam orang kaya jugak.
ehem. orang kaya macammana ek??


ok yang ni yang aku order.
meja lain order tak sampai 2 minit, kami dok terkial kial sampai 20minit.
sebenaqnya itu adalah nasik lemak tambah rendang ayam dan harganya RM9 !!
nasi lemak 9rengget??
mau aku beli kat gerai depan umah 5kupang jak.
oleh sebab harga dah mahai, dengan timun timun aku bedal bagi abeh.
hehe rugi duit bebs.


Lemon Juice RM 3 plus plus.
aku amek air ni pon sebab air lain lagi mahai.
tapi nyesal la pulak sebab balik umah saket perut.
huwaaa!!


Sausages RM 3 plus plus (jugak kut)
enggak pasti.
ni Zunik yang pilih. sebab beliau memang gila hotdog.
Lina mau beli chips. tapi harga 4ringgit something
baik beli kat Mac D seringgit kenyang makan.


Garlic Bread!!
ruginya kami termakan lambat lepas habis nasik semua
jadi roti yang sepatutnya lembut dan cair di bibir (cewaah)
jadi keras kematu plus liat.
dah la mahai. wuuwuu
lain kali makan roti dulu ya anak anak :)

Alhamdulillah Zunik belanja.
waahh!! tekejut aku.
patut beriya iya nak pi kedai mahai.
upanya dia dah ready dwet bekepoi kepoi dalam poket.
hakhak. thankyou Nik.
nanti kita keluaq makan lagi nah.
pling pling ><

Then kami bersiar siar ke High-Tech
nak cari playground la konun. padahai sesat merata.
pusing sana pusing sini.
semua dayah ponya pasai silap bagi jalan.
Last last jumpa la jugak playground.
tapi semua orang dah letih makan banyak sangat.
(adakah makan banyak meletihkan??)
Jumpa satu jambatan.
dan Lina dengan gumbiranya nak rasmi dulu buat catwalk
malangnya jambatan tu dah ngokngek
plus reput dan kaki Lina zzuuupp
masuk dalam lobang.
tekejut aku dengag Lina melalak tetiba
Cuba tengak muka aku yang tensyen
hakhak.
padan muka buas lagik.
naseb bek tadak apa apa. Lobang pun tak dalam.
fuhh.


ehem.
saja mau tunjuk seluag n baju aku yang bling bling
tolong jeles ya kawan kawan.
haha.


ok gambag ni nampak macam perfect semua dok renyih tayang gigi.
tapi apa yang belaku sebelum tu amat memenatkan.
banyak kali cuba tangkap ni ja yang nampak agak chunn..
plus kaki kami semua krem lepas amek foto neh.
yala dok betinggung dekat 20minit kut
wahaha..

apapun memang best keluag kali neh.
thankyou Nik tolong blanja lunch yang sangat mahai.
:)

10 comments:

shiedahkamil said...

amboi bling2 cm diva!

Anonymous said...

hehe..comey..comey..weh..sbb tu la ak soh hmpa order ja..mmg niat nk blnja..tp masing2 mcm malu2 ayam ja..ngada..haha..kan dh melepas..muahaha!!!

Anonymous said...

mancis..komen atas tuh ak taw..ni pun ak..haha..sorry..a bit slow sket dgn BLOG nih..haha ~zunik~

aimanjafre said...

hekhek
cait kalo aku tau ang nak blnaja
sah aku order eskrem sorang satu,..

ni tepaksa share eskrem pun cayaq
haha

tq nik

aimanjafre said...

shiedahkamil::
hehe saya memang suka pakai bling bling
dalam kamera menyerlah sket
wahaha gila prasan

Anonymous said...

turh la mung mah.
pi kota lama lagik.
nama ja lama.
mahai nak mampoih hahak

aimanjafre said...

orang lama lama tak reti nak bejumat cemat toi..
ish ish

cuba contohi orang baru baru yang kiut miut neh.
pling pling

nick90_green said...

ZUNIK : haha..kalu ak habaq ak nk blnja,mmg kopak la poket seluaq ak..haha..lg pun mknn,x pa kalu skali skala mahai..bkn slalu..haha..jnji sdp..next time p KFC lak la..hampa lak blnja ak..ak nk dok goyang kaki ja..haha!!!

aimanjafre said...

ehem ehem,
aku takeja gik mana daa dwet.
hakhak buat muka kesian neh.

nick90_green said...

ah..ak x kira..hg dh jd tutor.ad gajik la 2..ak nk pau gak..haha!!x kira..!!beday ak jumaat ni..pos adiah p kolej ak..haha!!!!!!