Sunday, December 27, 2009

men crying??


you all rasa buruk enggak kalo lelaki nanges??
kalo menda tu memang sedey tahap cipan
ataupun sesuatu yang tak terduga sampai taktahan dah
ok la jugak.

ni gado gado sket nanges.
gado ngan pompuan lak tuh..
buruk tak??
sebab aku rasa sangat la buruk.. adoii..

selalunya dengag pompuan la yang selalu emo.
pantang ditegur dimarah sikit terus lari masuk toilet.
pastu orang mintak maaf pun buat muncung panjang panjang.
walopon tak rowk
tapi manis la jugak sebab yang berperangai macam tu
adalah pompuan.
perempuan nih memang la komplikated sikit.
aku berani tulis ni sebab aku pun pompuan ok.
biasa la tu kalo emosi sat sat naik sat sat merudum jatuh.
biasa la nak merajuk majok buat muncung tikus tu

tapi ini terbalik !!
perangai macam tu ada kat lelaki??
penin pala aku nak kena pujuk sorang kawan ni.
merajuknya kalah pompuan cam aku neh.
adoii..

aku rasa aku rowk lagik.
takdala nanges tehinjut hinjut bila gado.

ish ish macam la aku ni kaki gadoh.
mana daaa..
saja luahan rasa yang tak bopa nak rasa sedap neh.

9 comments:

Qarl said...

hi there

thanx 4 dropping by

jual cuppies ke?

karl ni gila cuppies

syue m said...

lelaki nangis, boleh jd anak emak n ngade2, bwekk. but bleh jd gak dia memahami, acecehh. :D

aimanjafre said...

karl ::
saya bukan penjuai..
tapi saya gila cubcake macam kamu jugak.
moh kita tubuhkan kelab pro-cupcake.
huahaha

syue anak mustaffa::
ngeh ngeh ngeh.
neh geli bulu roma den dengag ayat gutu..
hakhak.

Anonymous said...

man, kalau maknyah nanges camna plak?
depa laki gaakk
hahak

zafa said...

lelaki juga punya perasaa..bukan hnya perasan..wanita lebih perasn berbanding lelaki

Miyn Amin said...

wuaaa, budak kedah kaaaa??

plis pliss pliss say yess!

heee, btw laki nangel comel whatt, cuma jgn overdose kalau taknak makan slipar.. :P

aimanjafre said...

miss teeq::
maknyah len cita. ini lelaki sasa yang normal.
hakhak

zafa::
hehe pompuan memang suka perasan ang control kiut miut selalu.
ada jugak laki prasan yang heges
hakhak

miyn::
yaa saya oghang kedah jati. cewahh
lelaki overdose tu adakah reyau melalak lalak dan gulin gulin ataih tanah??
haha

ronron said...

eh eh
macam kat skolah rendah dulu dulu laaa =D

kenapa gaduh?
hang curik pensil dia haa?


bagi ja penampaq seketoi.
mesti dia senyap dah tamau gadoh gadoh
muahaha *kejam!

aimanjafre said...

kuikui
aku pon dok plan nak boh penampag sebijik kalo dia dok reyau lagik.
haha