Friday, December 11, 2009

Frenster ku

Assalamualaikum.
Ari nih baru ada masa bukak friendster dan Myspace
cewahh bajet bizi sangat ah.

uhuhu bila aku tengak blog tikapadel tadik
baru aku prasan frenster dah berubah wajah!!
huyooo segak jugak la..
nampak macam profesional sket.
tapi aku maseh ''balog liat'' nak update.
gambag gambag pon banyak dah lama.. time slim slim dulu
hakhak.
tengak la ada masa nanti insyaallah aku edit gamba baru

adoii banyak keja neh.
nak kena edit gambag kat kelas lagik.

friendster boleh delete delete orang ek??
taktau plak aku.
sebab ada sorang kawan neh udah delete aku.
agaknya profile aku sangat la buruk sampai beliau tak moh tengak dah.
takpa nanti aku buh bunga bling bling sampai saket mata.

oit prasan dak aku dah tukag kaler background jadik oreng.
cun dak??
mula mula nak buh ijau.
tapi gelap la polak.
oreng pon menawan jugak. yeah.



0 comments: