Saturday, December 26, 2009

I follow u follow me


apasal la sejak dua tiga dekat neh ramai sangat semakin obses
nak suruh orang follow blog dia eh??
heran tambah pelik aku.
adakah terasa diri amat la femes bila ramai follower??
ataupun dapat adiah rumah sebijik kalo menang acara follow memolo neh??
kang aku follow kau bebetul baru nak seram bulu roma.
sampai pi toilet pon nampak muka aku dok sengeh
baru nak lari tunggang langgang.
haha.

aku agak tasuka
(agak kejam kalo kata menyampah)
kalau orang tetiba singgah suruh follow blog dia.
kalo best takpa jugak.
ataupun dia friendly selalu singgah ucap hai hai bai bai.
ni tidak pun..
jadi aku nak mintak maap bebanyak ya
kalo sesapa suruh aku follow mollo tapi aku tak tunaikan permintaan anda itu.
sila menarik-kan blog anda
ataupun post la cita best best sampai aku gelak gulin gulin
ataupun jadilah very the friendly.
i lyke~

tapi kan..
ada jugak kes yang pandai sungguh memujuk
sampai aku pun tak tegamak nak jeling tajam kat dia.
hakhak. pandai kau buat ayat simpati ya.
jadi aku pun follow la dia.
walopon kemungkinan besar lepas neh aku akan merana kekecewaan.
haha. macam la serius sangat aiman oii !!
tapi yang mana aku follow simpati tuh,
cita dia ok la jugak.
boleh la buat aku tersengeh taik kambeng.
dan dia pulak pandai jugak amek ati dengan follow aku balek.
huahaha.

jadi kawan kawan.
toksah la obses sangat dengan follow memolo apollo men kuda polo neh.
u follow i , i follow u
u terjun longkang, i diri kat tebing ya.

oppss.. lupa.
thanks a lot to all my followers.
hope u wont regret by following me ya.

-peace no war-


6 comments:

atiq lee said...

betol2. aku sokong hang.

aimanjafre said...

uit cik tika.
mung ni kejap ada japjap ilang
macam biskut oreo dlm poket aku jak..
hekhek

Anonymous said...

mung simpan biskut oreo lam poket jak?
huh.
sungguh tidak bersopang haha

aimanjafre said...

ehem.
aku nak elakkan dari orang macam mung meleleh air liur sebab aku tamau kongsi
hakhak

Ezzan Yusop said...

sungguh agree. tak suka suruh org follow ni. just because die follow kita nak kita blas balik la follow die. aiyaaa....ada ke suruh die follow...

oh ok. saja sebuk disini. selamat berkenalan. :)

aimanjafre said...

ya ya betoi tuh..
tenshen betoi..
nanti tolak orang kata shombong lak..

hehe singgah la slalu..