Wednesday, December 30, 2009

kucen jaat !!


hi everybody~~
ini kucing.. say hi to the cat !!
ok tak payah terangkan dengan lebey lanjut
sebab post kali ni adalah untuk menhentam beliau.
sebelum saya stori mori lebih lanjut,
aku nak mintak ampun dengan pencinta kucing seluruh dunia.
sebab aku sangat meluat dengan kucing sekoq nih

memang nampak dia tomeyy kan kan.
dia lebeh tomey drpd dalam gambag sebab aku sengaja amek possing
yang tak cute supaya dia dapat kurang simpati
huahaha.
kucing ini sangat la gumuk!!
dan bila jalan tetonggek tonggek dan lembab sebab dah overweight.
dan bila orang halau suruh men jauh jauh,
dia dengan muka selambanya tetonggek tonggek jalan dengan lemah lembutnya
sampai kita rasa nak balin selipar.

ok. aku bukan marah sebab dia overweight.
tak jeles lansung!! padan muka kau gumuk sangat haha.
aku sangat la marah ngan kucing yang perasan kiut miut nih
sebab dia adalah PENCURIK !!!

ya!! betoi tuh.
kucing yang perasan kiut miut nih suka masuk umah aku kut tingkap
lepas tuh curi makanan !!!
paling tak tahan dia suka gigit roti gardiniar sampai hancuq
lepas tu dengan selamba badaknya keluar dari rumah tanpa perabih roti tuh!!
waargg tensyen akuu.
dah la roti baru plus lembut. plastik pun tak bukak lagik.

ada lagi ada lagik!!
kalau aku sorok roti dalam almari, dan dia masuk tak jumpa,
dia akan balas dendam dengan tebalikkan tong sampah !!
pastu dia gigit plastik sampai bagi pecah
dan buat gila dengan pusing pusing keliling dapuq
sampai abeh kotoq merata !!!
tensyenn gila babuuunn!!

ada lagikk!!!
pada suatu hari yang tenang, pagi yang sangat indah,
aku masuk ke dapur.
tiba tiba !!
aaarrrgggghhhhh!!!!!!!!!!!
kepala tikuih !!!
tikuih itu tikus ya.
aaarrgggghhh!!! (sambung jerit)
3 hari aku trauma tak lalu makan.
dan sepanjang 3 hari tu jugak, kami satu famili tak bukak lansung tingkap dapuq

kemudian... jeng jeng jeng
kenapa takat 3 hari ja??
sebab lepas darpada insiden kepala tikus dan kes tutup tingkap tuh,
kucing perasan kiut miut nih '' membuang'' betui betui depan pintu dapuq
membuatkan seluruh rumah busuk mengaum.
dia balas dendam sebab tadapat masuk.
tak guna ponya kuceng !!

Kesimpulannya.
Kepada pencinta pencinta kuceng seluruh dunia.
adakah you all maafkan aku kalau aku gila gila babuun punya meluat
kat kuceng yang gemuk gedempol perasan kiut miut nih??
rasa nak baling selipar, batu, kayu, besi semua kat dia.
wuwu..

sedeynya dibuli oleh kuceng~~

4 comments:

aienz najwa said...

hahahahahaha..kesian la kat kucen tuh
dy nak mkan
act law ta ske, bg dy makan dah la
dy takan kacau punya
tu la kucen pown pndai blas dndam
law sy sy da bela dy da
hehehe
why ta ske kucen huh
shbt nabi ouh
dpt phle taw bela n syg kucen
hehe
jgn magha :D

aimanjafre said...

takmoh bagi dia makan ,, nanti dia mai lagik..
hehe saya tasuka sekoq ni ja sebab dia suka buli saya..

★ Mia~En~Ciel アスミラ★ said...

kucen tu aku rsa ang bwk mai ja kt aku.
taulah aku nk bbq dy tuh.
haha
aku rsa dy kna blaja disiplin dri kucen aku.
tgk, kucen aku. kalo nk makan ja dy kna wat baris ngan kawad2 dlu bru bleh mkan.
disiplin dop? disiplin dop?
XD


ttg msalah ni bek ang wat laporan polis,
XD

aimanjafre said...

aku da repot pulis..
depa gelak gulin gulin jaak..

wuuuhuuuhu