Monday, December 14, 2009

My First Competition.

Assalamualaikum
hee pirst time aku nanak join petandingan neh.
gila semangat.


pertandingan neh dianjurkan oleh cik Ezzan Yusop
beliau adalah perempuan ya.
beliau sangat mengamuk sapa ingat beliau lelaki.
awas! satgik tak menang tatau la.
wahaha gila prasan nak menang dah!


Ni gambag yang aku nak judi judikan


ni 2 orang sepupu yang aku rasa sangat tomey.
ampa rasa tak tomey lantak arr.
janjik aku rasa depa kiut miut.
wahaha. apa aku merapu neh.

tatau diterima ka dak.
sebab syarat petandingan mau gambag sendirik.
aku gatai buh gambag orang len plak.

takpalah.
kalo ada apa apa masalah sila impom sebelum tarikh tutup ya.
:)

3 comments:

Ezzan Yusop said...

if u ada dlm gmbr then i'll be counting it. sorry ek terpaksa jd strict sbb ramai sgt...heheh! if u got other photo of them with u that'll be much better :)

you still can change the photo selagi x smpai tarikh tutup die yuk ;D

aimanjafre said...

alaaa kena rejek pulak.

ok tq..
nanti saya tukar gambar yup

★ Mia~En~Ciel アスミラ★ said...

tpi gambaq tu aku sukalah weii
nmpak cam natural plak.
patot ang kna msok tgn ang sket kat dpn lensa kamera tuh,
hahak

bru nmpak cam ang ada,ea dak?
WAKAKA

nyway, berusaha!
aku nk tgk gmbo yg ang tgkap lagik!
XD