Sunday, December 27, 2009

CANDID PHOTO CONTEST

Assalamualaikum

join contest lagik. weeee

kali ni adalah ::
sila la ringankan jari jemari klik gambo di atas utk ke blog beliau
yang super-dupper-infinity-cool.
wahaha ayat bujet rasuah nak mati.
=
=
=
=
dan gamba yang aku nak pertaruhkan
=
=
=
=
jeng jeng
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
tadaaaaa !!!!


odos dak? odos dak??
wakaka
dah nama pun selsema takkan nak control cun lagi kut.
yah waktu ni aku tengah muka sembab dok sroot srroott idong
tapi gatai jugak nak pi kenduri kawen.

mak aih
dua kali tengak aku pon nek gerun dengan muka sendirik.
tapi inilah sehabis habis candid.

arap diterima tanpa rejek rejek ya encik juri

:)
achoooomm

8 comments:

Pakcu Sofi said...

hingussssssssssssssss~ =p

aimanjafre said...

hoho
pakcu nampak menda yang tasepatotnya nampak

toing toing

nur said...

ekekeke nice photo!

Qiha Aziz said...

hi. nice blog u have. layout pon cantek. i like :)
i pon masuk contest ni! best gambar ni sebab nampak real candid. good luck.

aimanjafre said...

nur ::
hoho sepatutnya hodos.
tapi anyway thanx

faqihah aziz ::
thnkyou for puji memuji.
gambag nih memang candid kalo dak mesti control cun ponya.hakhak

Anonymous said...

odos gila gmbaq mung
aku tgk sambil gelak gulin2
haha
abeh la tahta kiut miut mung

man nak masok kontes neyh camna plak?
wuwu

★ Mia~En~Ciel アスミラ★ said...

wahaha
ini aiman jafrekah?
haha.
cumil gila weh (ayt bodek!)

weh,aku nk masok kontes gak!
ada msa lgi dop?
nk masok gambo ang skali,
haha

aimanjafre said...

miss teeq::
ehem ehem orang sesema yang idong dan mata cam drakula ada ka yang tomey cun melecun??
hakhak

mia en chiel ::
mung nak buh gambo aku ka??
kalo menang adeah bahagi 3
dua bahagian bagi kat aku.
wakaka