Thursday, December 10, 2009

I'm BACK

Aku mau tanya...
adakah ampa lompat lagu nih bila gumbira???
sebab kalau 'ya'
.
.
HODOS beno..

hakhak
ASSALAMUALAIKUM kawan kawan...
you all rindu kat i tak??
ka aku ja yang overr..

apapun. mau buat pengumuman di sini..

EXAM OVEeeeeEEEeeeerrrrRRRRrrrrRRRR

tidak disangkal lagi
sesungguhnya aku amat gumbiraaaa!!!
weeee
wuuuu
wiiii

[ah gelong dah.]

semalam takdan mau update blog..
balek umah teruih pi cangkui blakang umah.
lepas tu tidoq mati sampai pagi..
hakhak. aktiviti pertama selesai.

aku ada usha usha blog orang len..
especially kawan kawan beta yang lama bangat tak jumpak... wuwu.
ada yang kata boring cuti..
ish ish ish..
mai sini nak taboh pala.
dush dush.

Aku sangat gumbira dah mula cuti neh..
kira kira..
semalam dah tengak kalender taun 2010.
dekat 7 bulan kut aku akan bercuti!!
waaahhh!!!
gumbira gumbira.
macam sejarah cuti SPM dulu berulang kembalik.
hehe.

emm.
lepas nih golek golek depan tv..


apa lagik nak buat ek??
emm..

p/s- aku usha kalender 2010. BUFDAY aku jatuh ari AHAD. ehem :)

2 comments:

Anonymous said...

maann!!
mung dok kutuk aku!
aku suka lompat gutu!pas2 aku gulin2 golek2 haha

ehem2..besday sapa ari ahad?
xnmpak plak haha

aimanjafre said...

ehem.. besday aku nak dekat dah neh,
walopong lagik 5 bolan hakhak
beli siap siap menda bling bling nah.

sebenagnya aku pon suka lompat lompat odos gutu. hakhak
cek shegan mau abag
heee