Friday, December 25, 2009

Cupcakes

oh uh ohhhh cupcake !!!!!!!!!!

Aku sangat suka tengak kek kek cawan
atau dlm bahasa omputeh cupcake!! soooooo cute !!
dah lama aku kepingin nak makan.
kalo nampak kat kedai atau kat mana mana memang macam magnet
dok tarik tarik nak pi beli jugak
kalo tak beli pon, belek bebek sampai air liur meleleh.
sah abang kedai yang ensem tuh kesian sangat aih tengak aku neh.
'meh abang belanja meh'
nak belanja cupcake?? biag betoi??
berangan jala aiman oi.
tadak sapa kesian pown.
hakhak

ok. saja buat ayat geli gelian supaya ampa semua celik sket bijik mata.

Aku memang minat tengak cupcake.
ampa ingat saja saja ka aku buh title blog neh cupcake??
hekhek macam desperate gila doohh.
tapi kan...
ada sekali tuh.
oleh sebab tak tahan nafsu dah, aku pon beli la satu.
teruja gila nak makan.
gigit gigit.
masyaallah.
maneh melecaih!!!
atau dalam bahasa bakunya, manis gila babuuunn.
tak sanggup aku nak telan.
tuihh!!

eh?
taklah aku ludah.
sayang pulak.
tak mahai...tapi comel !!!
jadi tak sanggup buang. telan jugak.

sejak hari tuh..
aku bejanjik kat diri sendirik nak buat cupcake sendirik.
tamau buh gula manyak manyak.
dan yang paling penting, pastikan tomeyy !!


ehem.
segan nak abag.
sampai ari ni tak buat buat gik.
sapa ada resipi sila bagi cepat cepat.
sebelum aku ilang kesabaran
dan jadi macam orang gila lalu curi semua cupcake di pasaran.

over aiman overrrr..
sudah sudah!!
pi tidoq dah pukui 3 pagik.

tata~

4 comments:

shiedahkamil said...

lol

google sudeyh resepi tu...dunia tnpe sempadan..hak3

aimanjafre said...

kui kui.
shegan mau abag. cek agak maeh nak baking baking neh..

kalo buat lauk ok jugak..

Anonymous said...

hoho.
man man
aku tao dah besday mung yg bulan 4 ari ahad turh nak bg apa kat mung.
cup cake!
hahaha

p/s:mung buang word verification neyh sebelom nak send komen neyh bley dop? rimas aku.huhu

aimanjafre said...

verification apa weit??
aku tanampak hapa pown..

hakhak mung nak bagik cupcakes??
pastikan 2 3 bijik ya,
bukan sebijik saja arga 5kupang
hakhak