Friday, June 12, 2009

Tag BISOI menyerang!! bibibi

Tagged dari Tika Padel yang dah lama tapi baru lani ada mood nak jawap..
Beliau dok sumpah sapa tak jawap tag nih akan kena bisoi.
aku dok tunggu punya tunggu
dan semalam ada 2 bijik dah keluag..
2 BIJIK??
bukan bisoi la.
Jerawat jak 2 bijik kat dagu..
wuwu.

.soalannya.

1) Bekas kekasih saya adalah....

**hekhek. JOON KI yang ensem.. aik?? apasal bekas kekasih lak??
tarakk !!!


2)Saya sedang mendengar...
**bunyi tv..bising jak

3) Mungkin saya patut...
**pi tengak tv... macam ada cita best ja

4) saya suka...
**makan, tidog, tangkap gambag, gelak+ gelak+ gelak

5) Sahabat- sahabat saya...
**walopun tak ramai tapi adalah orang yang sangat penting dalam hidup saya

6) Saya xpaham..
**kenapa orang terlalu desperate nak cari 'pasangan'

7) Saya kehilangan...
**mood nak study..waaaa

8) Ramai yang berkata...
**aku dah tembam.. ceshh sebok jaa!!

9) Cinta itu adalah...
**hanya pada Allah.

10) Disuatu tempat, seorang sedang...
**minum susu sambil reyau nak kek cokolat.. tu aku waktu kicik.haha

11) Saya akan cube...
**perabih homework esok jugak!!

12) Ayat "SELAMANYA" membawa maksud..
**selamanya bermaksud forever.
betoi dak weyh??

13) Telefon bimbit saya..
**dibeli waktu bufday saya yang ke-16

14) Bila saya terjaga...
**saya akan terpikiag nak makan apa??

15) Saya paling meluat...
**dengan orang yang tak reti nak jaga hati orang len.
meh nak ajag sikit.

16) Haiwan yang paling comey sya pernah temui...
**anak gajah yang dok lintas jalan
=p

17) Malam ini sya akan..
**ni dah malam dahh..aku dok wat tagged bisui.

18) Ketika anda melihat cermin pada pagi ni..
**wuwu macam nak reyau

19) saya btol2 ingin kn...
**4A dalam STPM. tu ja setakat neh.

20) Siapa yg anda ingin tag..
**manusia manusia yang takut kena bisoi sila jawap walau di mana anda berada.
=p

1 comments:

Anonymous said...

man, awat mung nak reyao tgk cermin pepagikk??
ada jerawat baru nek kaaa??