Thursday, June 4, 2009

Spongebob bulat?

wahaha ampa perasan dak spongebob dah jadik bulat..
ni lah akibatnya kalau makan tak berenti..
haha comel gila spongebob jadik bulat!!!

MANA DAAA!!! aku maseh empat segi laaaa!!!!

haha
yelaa.. aku tipuu ja
spongebob tak mungkin jadik bolat walopun dia makan banyak.
yang atas tu sebenarnya adalah..
DORAEMON!!!

haha.
doraemon pun teringin nak jadik spongebob.
tapi maseh comel..



Bantai spongebob
hadiah dari Tika Padel dan Fahmis..
tikapadel kata spongebob tu dia. patrick lak Fahmis sebab patrick tak pakai baju..
haha.
thank you guys.
teddy bear pulak hadiah dari kenkawan sekolah.
luv u too.

hari ni hanyalah post merapu..
nak bagik spongebob femes sebentar..
ashik ashik aku ja yang femes
sian dia..
hehe
MySpace

3 comments:

Anonymous said...

besday aku
aku nak spongebob betoiii
xkiraaa
haha

Anonymous said...

awat mung xlukis braces kat gg spongebob 2 man
baru nmpak cam aku
hakhak

aimanjafre said...

tak boleyy!!
gigi dia ada 2 batang jak..
nak bagi rapat kebenda..
hakhak