Saturday, June 20, 2009

AWARD.

Nyatakan 5 fakta menarik tentang si pemberi award ini
1. nama beliau iman faisal
2. beliau gila blog dan suka edit gambag
3. selalu nak diet tapi tak penah mejadik
4. suka menggoda goda dan jalan lenggang lenggok. :)
5. seorang yang sensitip

Setiap blogger mestilah menyatakan 10 fakta atau hobi diri sndiri
1. suka tidoq
2. suka wona woni
3. suka tangkap gambag plus possing
4. suka gelak gulin gulin
5. suka kawan ngan pompuan.weee
6. suka bodak bodak yang cubby
7. suka baca bukus..wahaha caya dak?
8. malaih cakap banyak banyak kali
9. malaih pi kendurik
10.suka buat surprise utk bufday

Anda perlu memilih 10 penerima award...
maleh nak pilih..wuwu
harap maaf.
:)

RULES:
1. put this badge on your awesome blog.
2. award this badge to 10 blogger whom you think are inspirational and friendly.
3. make sure you put the 'recipients' name here, along with their links.
4. let them know about this.

1.how old are you?

sweet nineteen ^-^

2. are u single?
tidak tidak!! saya suka ngorat ngorat.
sapakah yang malang itu.wahaha

3. at what age do you think you’ll get married?
tunggu tikapadel kawen dolu..wahaha

4. Do you think you'll be marrying the person you are with now?
sat nak piki..yang mana satu yah.

5. If not, who do you want to marry?
mereka yang ensem dan kaya!! kaya tak ensem tamau. ensem tak kaya pon tamau.
:D

6. Who will be your bridesmaid & bestman?
sapa sapa yang teringin sila isi borang.

7. do you want a garden/beach or traditional wedding?
ataih roller coaster nak dak?? kita reyau sama sama

8. Where do you plan to go on honeymoon?
moh panjat gunung!! pehtu kita gulin gulin turun,,weee

9. How many guests do you think you'll invite?
sekali lagi..sila isi borang..kemudian akan ada interbiu.
syaratnya sila bawak adiah besag besag.

10. Will that include your exes?
sian kat depa..mai la..tulun jadik mentara.

11. How many layers of cake do you want?
pastikan coklat asli bukan tiruan.

12. When do you want to get married, morning or evening?
roller coaster bukak pukui bopa?? waktu tu la..heee

13. name the song/tune you’d like to play at your wedding?
I wish I could fly.. yeah bebeh

14. do you prefer fine dining or just normal spoon & fork?
makan dok bersila ala ala jepung


15. Champagne or red wine?
ish anak sappa nak kawen neh?!!

16. honeymoon right after the wedding or days after the wedding?
sat nak tengak kalender.

17. money or household item?
tak kira!! nanak dua dua jugak plus kereta 2 bijik

18. how many kids would you like to have?
tunggu Iman dapat anak 6 baru pikiag.

19. will you record your honeymoon in cd?
buat life dalam tv teruih la..

20. I want to know their wedding planning
eh?? sapa lak nak tau neh?? kalot jak.

yeah!!!
selesai dah tag!
maka dengan rasminya aku dapat award!!
thank you thank you
arigato gozaimas.

4 comments:

Anonymous said...

weit weit pasepa tadak nama pakwe mung
kalao aku xjadik kawen ngan lex tapi gedik nak kawan nak clark
mung amek la lex.
tapi dwet de aku ponya!!
haha

Nurul Iman Faisal said...

aku beranak enam? -.-
weyh. ingat aku mak kuceng ka. cish. hiks.

tikah padel, dia tak mo share lex lar tu. clark pun takmao .
sebab tak memenuhi prinsip dia terutamayang kaya tu.. hakhak

aimanjafre said...

tikapadel ::
wuit Lex yang mana satu??
hakhak colun suami pon tak kenai..
tarakk!! ang amek la laki mana pon
duit mai kat aku..
hakhak

Iman ::
kita wat petandingan kira anak sappa paling ramai nak??
wahaha apa aku merapo neh

Anonymous said...

weyh weyh aku paling banyak anak!!
Whee
aku menang ka weyh??

aku ucapkan makaseh kepada anak2 kambing..
kerana merekalah aku menang...
=..=
bangga bangga