Thursday, June 4, 2009

Parking

cartoon-car-thumb2197595.jpg Pictures, Images and Photos

assalamualaikum.
hari ni aku sangattt sedeyy !!
benci benci!!

Tadi aku dan ayahku keluar pergi kedai.
then bila dah sampai umah, ayah suruh aku bawak masuk kereta dalam posh
sebab ayah nak pergi amek kereta yang satu lagi dari kedai repair.
aku pun dengan bangganya masuk ke driver seat and start engine.
kesalahanku yang paling besarr!!! sebab tak pebetui seat.
ayahku tinggi, jadi seat gila ke belakang.
Dengan penuh kemachoan, aku pun tekan padel minyak.
Jenuh la tekan sebab kaki tak sampai.

kemudian.... aha.
kereta pun bergeraklah dengan lembabnya nak masuk ke parking dalam posh umah.
aku terkejut keberukan!!
awat keta nampak senget??? gila senget sampai nak langgag tiang umah dah!!
aku pon teruih tekan BREK!!!

sreeeeeeeeetttttttt

kereta betui betui berenti senget sebelah tiang.
pintu aku pun tak boley bukak. kalo bukak sah kemek ponya..
wuwuuuuu.. aku riyau sensorang!!
dah la hanpon tak bawak. nak keluar kereta pun tak boleh. parking pun masuk senget.
pecah peluh...

last last sebab dah buntu tak tau nak wat pa,
aku pun merangkak keluar belah pintu penumpang.
gila payah. baru aku tau upanya susah nak merangkak dalam keta. =p
teruih lari masuk umah panggel ibu.
Ibu pun terpaksa mai tolong pebetui parking dengan susah payahnya
sebab memang nak seret tiang dah..

abeh tu, apa lagi,
kena berleter panjang
.............................................

wuuuuuu
aku sungguh kesedihan!!
lepas neh sah ibu ngan ayahku tak bagik dah aku bawak kereta depa..

6 comments:

Anonymous said...

maaann
mengapakah mung seret tiang mah mungg?
len kaliss langgaq truihh.heee
man, aku tamao parking reta sorong aku sebelah reta mung..
t reta sorong aku calaq!!=p

maya dandelion said...

hahaha
cian man mannn
mannn.bila nak jumpe kamu ni
huhu

aimanjafre said...

reta sorong mung memang dah calaq dahh haha

jum jum kita jumpak!! ari besday tikapadei..
jangan lopa everybodehh!!
kita bawak kunyit ngan lumpuq!!

Anonymous said...

gegeh
silap aku xbwak tepong bercampoq nila tyme berday mung

atiq lee said...

haha.
okay lar tuh parking tak betoi.
nasib bek hang tak masuk longkang.
klo tak, abes lar hang kena fire sampai rentung ngan parents hang.
haha :P

Nurul Iman Faisal said...

gilak mung emang...

haha.. sure mamito jado hot mama punya arh.. hahaha