Friday, June 26, 2009

Perginya seorang Lagenda

Assalamualaikum.
apa khabar semua??
sehat?? gembira??

Hari ni hari yang agak sedey buat aku sekeluarga
Pagi nih dapat berita penyanyi pop yang paling femes neh
Michael Jackson meninggal dunia...
kami sekeluarga memang terkejut plus sedey gila..


Aku memang minat dengar lagu lagu dia dari kecik
plus cara menari dia yang unik gila..
Beliau pun orang yang sangat baik
dan suka sangat bebudak.
tak tau la nak kata pa..
memang sedey la..
MySpace

walaubagaimanapun..
pernah dengar desas-desus michael jackson peluk islam??
ya. dia convert to Islam taun lepas bulan 11
Alhamdulillah.
memang Allah sayang kat dia.
baru bopa bulan masuk Islam dah meninggal.
malah lagu terakhir dia cipta adalah
"Islam in my Veins"

sama samalah kita hayati bait bait lirik


Semoga beliau dicucuri rahmat dan ditempatkan di tempat orang orang beriman.

3 comments:

Anonymous said...

weyhh
aku minat kat de!!
wuwu
Mikail-kuu

AL-FATIHAH
moga allahyarham bersemadi ngan tenang

aimanjafre said...

tikapadeh!!!
aku sedeyyyy!!!!!
srrootttt

bila mung nak gelak gulin gulin ngan aku???
uwuwuuu

Anonymous said...

smpai atis aku tepong mung xangkaat
wuwuwuuuuuu
waaaaa
uweeekkk