Wednesday, June 24, 2009

23 JUN 1990

seorang baby yang suka wat lawak dilahirkan

HAPPY BIRTHDAY TO HAYAT YAHYA !!!!


kawan kawan
23 aribulan hari tu adalah bufday yattochan!!
wahh *clap clap*
laaammaaaa aku tak jompak dia
dan aku sangat sukaa bila jumpak dia
weeee
ari tu ada sorang kawan tanya,
"kawan ang neh nama Hayat ka?? tadak nur ka, nurul ka??"
wooo.. aku tak dapat bayangkan kalo nama hayat ditambah nur atau nurul atau siti.
adakah beliau akan menjadi ayu??
wakaka apa aku merepek neh..
ya kawan kawan.
nama beliau Hayat binti Yahya.
original bukan celup celup nah..
haha. beliau sangat rowk.
FriendsterSkins.Net
rock laa.. bukan emo.


serba sedikit fakta mengenai beliau
*beliau adalah bakal guru inggeris
*beliau sangat terro men piano tapi aku tak penah dapat dengag pown
*beliau suka kaler itam.. putih suka dak??
*beliau suka coklat nano.. aku tak penah rasa pon coklat tuh.
*beliau sangat pemurah. ini adalah kenyataan
*beliau sangat suka blanja.. kadang kadang aku jadik kesian ngan beliau
*hohh beliau suka nombot 23!! kadang kadang agak trauma ngan nombot 23
*beliau suka buat lawak pehtu bila telebey gelak akan pegang perotnya.
*bila aku nak telepon beliau, aku kena senaraikan menda menda apa aku nak cakap. kalo dak nantik aku lopa lepaih dengag cerita beliau yang panjang berjela.
*beliau sangat setia kawan dan sangat amek berat tentang kami 10 adek badeks.

saya sangat sayang beliau..
wuwu

0 comments: