Wednesday, June 17, 2009

Mr. A.

Hi everybodeh
hari ni aku nak memperkenalkan cinta atiku.
Nama dia ehem ehem..
Mr. A

atau dalam bahasa melayu panggil la dia
Incik A
heeee

Aku shok kat dia lama dah.
dok berusaha nak tackle dia..
tapi dia neh jenis pemalu
dan agak juai mahai..
cess ngada gila.
dah macam macam aku buat
tapi dia tak tertarik pun.
emph.

nanti aku berenti mengorat baru dia nak frust menonggeng
aku tau dia pun suka kat aku..[pling pling]
tapi dia nak uji kesabaran aku la tuh..
tunggu kau.
heee.

p/s : uit makcik!!! Mr A neh markah exam laa..
awat la susah bangat nak score A dalam exam tah.
Juai mahai sungguh.

Makcik pakcik di luar sana.. jangan dok pikiag pelik pelik nah.. heee
cucu gurau ja. :)

5 comments:

Matluthfi90 said...

aku nanak gak mr A
tak2 aku tak gay
nak miss A

Anonymous said...

ceyt gedik!!
aku ingat ka mung ada balak baruuu
ponya pulun aku baca ngan penoh perhatiangg!!

aimanjafre said...

mud ::
amek la miss u
miss universe tuh
wahaha.

tikapadel ::
aku tau ang soka bab bab neh
wahaha tak bley dinafikan lagik
=)

Anonymous said...

hakhak gegeh..
aku taoo.
mung dok tunggu pakcik botak rambot selai mai meminang mung
nantik aku suro de minang naahh...

-NanI- said...

ek eleh.. igtkn bnda pa ler.. hehe..
((: