Sunday, June 28, 2009

sebaris Ayat

♥♥ Kekasihku,, Kalau syurga itu indah..Aku tetap pilih kamu..Kalau hembusan angin bayu itu menyenangkan..Aku tetap pilih kamu..Kalau waktu itu adalah NYAWA..Aku akan tetap pilih kamu..Dan sekarang kamu nampak kan betapa besarnya kamu dalam hidup aku ♥♥

assalamualaikum
ayat di atas aku kutip dari frenster sapa tatau.
apa yang kamu semua rasa bila baca kata kata di atas??

jiwang??
geli?
romantis?

aku rasa setiap ayat di atas adalah bodos.
paham maksudnya??
tak paham bukak kamus. sah takkan dapat cari.
haha

kenapa bodos?
sebab dia bandingkan kekasih dia dengan syurga.
ish ish ish
hebat sungguh balak dia teringin aku nak tengak.

hanya pendapat
lu piki la sendirik.

3 comments:

Anonymous said...

aku rasa ayat turh LAWAK!!

hakhakk..
boipren de dah reka heaven sendrik kod kat de
hmmmm

aimanjafre said...

hoh!!
aku lopa satu lagik perasaan upanya ada lagik perasaang lawak
hakhak.

kalo aku,, aku nak bidadara.
balak tuh lempaq jauh jauh
hakhak

Anonymous said...

hakhak
aku rasa kan,,
nantik balak de dapat masok heaven pehtu tinggai de sensorang

kan de kata tamao pilih heaven
wakaka

adeii lawak2..
ehem2 dengaq kata bidadara engseng
wheee