Tuesday, June 2, 2009

2 JUN 18??
(dirahsiakan)


seorang bakal guru telah dilahirkan


HAPPY BIRTHDAY TO CIKGU SUZI !!!!!

hehe
hari nih birthday cekgu kelas kami a.k.a Cikgu Suzilawati

awal awal pagi beliau telah menghantar messege kepadaku berbunyik :
" Hai sedih la. Budak budak kelas PAH n PAG wish birthday kat saya
tapi budak budak PAI tak dak pon "

waaaaaaaggghhh!!!
aku histeria teruss..
betoi betoi dah tak ingat hari ni hari apa
sejak cuti nih,tarikh pon dah tak masuk dalam otak
hakhak
ya ampunn cekgu!!
terus kalut aku antag msg nyanyi bufday kat cekgu..
dan aku forward abeh messege cekgu tu kat kenkawan kelass..
depa semua pun sama histeria.. haha

-serba sedikit pasal cekgu suzi-
beliau adalah cekgu kelas kami dan ajag subjek BM 1.
beliau sangat baik dan lembut suaranya
tapi sekali beliau mengamuk ... nauzubillah. bergegar kelas!!
serius weyh aku tak tipuu!!
beliau ada sorang anak yg sangat cute.
beliau tak suka kek coklat, jadi hadiah besdaynya tepaksa pikiag menda len.

apapun
kami semua sangat sayang beliau
THE BEST cekgu EVER !!

6 comments:

Anonymous said...

uhh.dlm ramai2 tu,student lakik sorang ja?haha

Matluthfi90 said...

gila rajen wish kat orng
kalu aku dak daah

aimanjafre said...

syazana::
bodak laki ada lagi tapi semua caw balek awai.. jaat

mud:
wish besday kat org spesial jak..
heeee

Anonymous said...

wuit pasepa iman ngan member mung dapat extra unipoom??
awat mung xpakai??
huhu

aimanjafre said...

uit sebab depa pelakun extra jakk.. aku pelakun utama!!
hakhak

Nurul Iman Faisal said...

kuwang asam.. hakhak.
muka sebegini cung mung kata aku pelakun extra. chait.
aku unipom tambahan.. heee..