Tuesday, June 9, 2009

9 JUN 1990

seorang baby yang suka gelak guling guling dilahirkan

HAPPY BIRTHDAY TO TIKAHFADHIL !!!!


beliau sungguh bergembira dapat adiah yang dah tau apa menda..ehehe

Alhamdulillah
berjaya jugak si tikapadel nih menjadik dewasa
setelah sekian lama menjadi budak rebina yang ceria
sekarang beliau sungguh bahagia sebab dapat call free untuk seminggu
pling pling.

Hari nih buat bufday party untuk beliau
tapi tak suprise lansung sebab beliau dah tau pasai party ni seminggu awai
plus beliau dah tau adiah pa aku nak bagik..haha
jadi hari ni kami pun pi la pizza..
ehem ehem port lepak rasmi.
tapi sedehnya sebab ahli family 10-1 tak semua yang dapat mai

(man man, pahmi,tikapadek,pitri,syaziz)


apapun perjumpaan kali ni tetap BEST
and aku sembang n gelak tak berenti sampai bila balik umah saket tekak
haha
beliau mendapat adiah penggantung henfon yang ada tulih nama TKAH
and t-shirt wona hijau kegemaranku.hehe
sebenarnya aku nak blanja dia pizza
tapii terambil pulak duit waktu dia bagik time nak bayag..
*pling pling*


-serba sedikit pasal Tikapadel-
panggilan manjanya adalah DEKCU
aku panggil beliau tikapadeipak atau apa apa saja yang aku suka. hehe
beliau sangat baik ati *pling pling*
dan sangat tak berkira.
beliau sangat suka bawak keta dan merempit merata
dah banyak kali beliau calaqkan kereta tapi beliau tetap tak putus asa..
beliau suka gelak guling guling
tapi teringin nak jadik serius dan tak pernah berjaya.
saya sangat sayang beliau.

itu saja.
tak tau nak pujik pa dahh
ahahaha

1 comments:

Anonymous said...

wuwu maceh man man chaann
gmbaq turh nmpak ruang gg aku yang kena cabot
wakaka
malus maluuss