Tuesday, January 5, 2010

yeayy !!

ohh ohh
ari ni sangat gembiraa..
sebab baru ada kesempatan nak buh muzik kat blog aku neh..
ish ish selama ni mandom ja pembaca pembaca aku
menguap nganga luas luas boring tahap babuun..

eh?
kan azam taun baru tanak sebut babuun dah.
ish ish telepas lagik..

ni lagu taylor swift
two better than 1 - boys like girls.
ohh ohh sangat la catchy.
i lyke..
aku jala yang suka..
you all kalau tasuka rasa saket telinga awat lagu jiwang karat sangat
just klik pause jela.
kuikui.
taste aku memang agak slow motion tangkap lena punya.

janji bley goyang goyang pala

ahh ahh ewahh ewahh >.<
oit overr pulak si rambot pink neh.

ehehh saja nak buang masa pembaca pembaca betuahku sekalian..
thank you singgah selalu
walopon post manyaknya hanya shok sendirik. wahaha.

ok laa. babaiii !!
nak pi masak neh.
daa.

4 comments:

shiedahkamil said...

hyperacitve sgh bdk rmbut pink tuh..

Matluthfi90 said...

mandom lagi blog aku :)

Alyssa Villamor said...

besh lagu nie!!
da leh baca da post :D
n i linked u blog in my page ;)

aimanjafre said...

shiedahkamil ::
tularr over gedix pulak rambot pink neh.
nak kena katok sekali baru nak dok sengap kut. hakhak

Mud ::
blog hang mandom takpa.
ada video besh..
haha aku suka tengak.

Alyssa Villamor ::
naseb bek da boley baca.
baru nak reyau. hehe