Monday, January 11, 2010

Joon Ki

Hoho hari ni mood aku sangat baaeekkk !!


cuaca jugak baek
JOON KI jugak ensem bergaya.
dah lama aku ta update blog yah.
mungkin agak biziz.

oit dok rumah pun manyak bizi tau.
lagik bizi dari orang yang pi kerja atau ke tutorial.
u all balik kelas dah boleh gulin gulin makan nasik tengak tenet.
orang yang jadik bibik sepenuh masa ta cukup masa nak rehat ok.
ehem. aku la bibik tuh..
wuwu sungguh kasihan.
tolong simpati ya.

ohh ohh hari ni nak cerita pasai mood yang baek.
semalam udah check majlis peperiksaan MALAYSIA.
alhamdulillah. doa termakbul.
taboleyy nak over excited sangat sebab kawan kawan ada yang sedey.
kasihan mereka.
serius aku memang kantoi banyak la bab bab nak memujuk nih.
taktau nak guna ayat power macammana nak bagi mereka gembira balek.
satu ja yang boleh kubuat.

BERDOA
semoga rezut STPM nantik
kita semua akan menangeh.. reyau gulin gulin
sebab terlalu happy !!!!

huuu ayat power dak??
bisa tenangkan jiwa yang lara enggak??
ka aku yang perasan sendirik??

yahhh !!! I lurve u too joonki ku !!
sarangeyo !!

ahh sudah sudahh!!
ada yang da mau muntah tuh.
tadi ada aku menjenguk satu blog makhluk tuhan paling seksi nih
masyaallah ~~
blog sangat la tomeyy..
tuannya jugak segak bergaya macam aku
tapi tasanggup aku nak baca lebih lebih.
ayat yang dia guna penuh dengan carutan tahap umor 21 plus plus.

baru ja pembuka kata - assalamualaikum. (sopan gitu)
then terus... tuuutt prekk $$%#prruutt wtf maderfaker &$$@!$$$###
toink toink tuuuutttt teett
tasanggup tasanggup !!

apa aku merepek neh.
ini muhasabah buat diri sendirik jugak.
jangan jangan dok guna ayat extreme klimax.
sian kat bebudak under age yang teringin nak baca.
tunjuk la contoh yang baek kat kekanak suci itu.
kan mood aku baek ari neh. hehe

joon ki tengak tu joon ki tengak tuh
cepat buat muka sopan.
awww~~

6 comments:

ronron said...

wah wah wah
kiyut jugak yaah joon joon tu
xpenah jumpak pun sebelum ni

beliau belakon cita pa yaah?
ai mahu nengok la beliau belakon
=D

-beta bukan apa, cuma mahu nengok sejauh mana kecomelan dia, dapat lawan sin chan ka dak C=

aimanjafre said...

ohh ohh sin chan taboley lawan sebab kening dia ulat bulu tu sangat la the tomeyy!!!
haha

joon ki ku blakun memacam drama..

sah taminat nengak drama korea neh..
haaa~~

ronron said...

haha saya menyokong drama melayu!
yeaah hidup melayu
haha
*aku tipu*

aku suka tengok cartoon ja
baru la awet remaja gitu
jom join~

akan ku tgk satu hari nti

eh my girl da penah tgk
haa yang nakal tu aaa
haa igt dah igt dah!
ala syian dia sampai nangis2
sadis sadis =(
-huu pnjng aku comment-

aimanjafre said...

katun itu wajib.
baru ta akan tumbuh kedut kedut di wajah
cewaahh

haa ingat pown.

★ Mia~En~Ciel アスミラ★ said...

weh, rajin aih lekat gmba joon ki
nak lwn arashi aku kah?
hak hak

XD

aimanjafre said...

enggak enggak.
joonki ku tak terlawan oleh arashi mu.
wahaha.

ada paham enggak??
kalo ta paham sila rujuk tatabahasa dewan kasurat 115.