Monday, January 18, 2010

utang ku

Alhamdulillah.
setelah berminggu minggu marana badan
sembuh jugak tengkuk aku yang tegeliat neh.
tsk tsk. serik dah nak lompat lompat atas katel.
pasti katel ku yang empuk itu mengamuk bila aku ganeh ganeh dengan dia.
srroot sroot * insaf insaf *

apa la dah jadik ngan aku neh
tadak napsu nak update frenster facebook and myspace.
wuwuuu.
tadi aku baru perasan facebook dah delete profile aku
sebab lama sangat tak log in !! waaa
facebook yang durhaka!! penat aku lekat lekat gambag

apapun hari ni nak langsaikan utang yang dah betapuk lama
tapi kira ta telambat lagik sebab Januari ta abes lagik.


HAPPY BIRTHDAY TO my best friends
zunik(8januari) n dayah(14januari).
dayah sangat semangat dengan 1Malaysia nya. hekhek
masuk tahun ni dah 12 tahun kami bekawan. fuhh.
kalau ada anak dah nak amek UPSR. ish ish.
kalau ingat balik zaman kekanak riang dulu,
taktau la macam mana kami bley jadik kawan baik.
waktu sekolah rendah dulu memang kami nih kaki gaduh.
sikit sikit gaduh. sikit sikit tamau kawan.
kalau gaduh memang teruk gila sampai cekgu mak bapak kena masuk campuq.
siap reyau reyau perang mulut tarik tarik rambut. (ada ka??)
tapi bebudak ni memang hatinya sucii.
gadoh teruk macammana pun boley kawan balik.
so, thank you for being there whenever i need you guys.
happy belated birthday gurls~


HAPPY BIRTHDAY TO my bros
12januari and 16januari
ish ish susahnya ada 2 lelaki yang perasan macho ensem bergaya.
adekku sangat bergumbira dapat adiah cd original Adam Lambert.
nyanyi tetiap ari sampai saket telinga beta.
dan abangku sangat minat Lady Gaga yang fesyen baju sentiasa sold out.
nampaknya aku sorang jak yang normal
(normal kah??) haha
harap mereka ta baca.
sebab aku sangat kemalasan nak hurai panjang panjang
mengenai mereka berdua. hehe
happy belated birthday bros.

p/s : tabiat tidoq siang ku semakin menjadi jadi. bila nak start diet neh!!! dush dush!!

6 comments:

nick90_green said...

salam mancis!!!hehe..thanks 4 d wish in ur blog..exclusive lorr..haha..but d pic..really terrible larr..tudung terkelepet..haha..thanks once again 4 d wish..pray 4 me yeah!!!

aimanjafre said...

tudung ang semua gambag tekelepek.
haha.

okeh bebeh.
take care

syue m said...

Hahaha, patutla kene delete acc FB, sape suruh tak log in haha XD

aimanjafre said...

FB tadak yg menarek ati laa...
buh la orang dok gedik gedik nari ballet. teruja skit ai nak bukak.

hakhak

LovelyMe said...

hohoho~ira pon skang mlas nk bukk
frenster ngn myspace..aptah lgi
tagged dn netlog dan juge .....

hahaha~amcm byk x yg ira juin?
hehe~fb jer rjin bukk..

=)

aimanjafre said...

manyaknya joinn mak aih..