Sunday, January 3, 2010

aku dan henbag.

handbag handbag handbag
nama pompuan ja
mesti kena kait dengan handbag


tapi betui la jugak kan..
ada ka laki bawak henbag??
maknyah tu lain cerita la..
kalau lelaki suami orang pon boleh diterima lagik la.
dia pegang henbag sebab tolong isteri dia yang kalut pegang baby.
gentleman gitu.. gud gud >.<

dah lama aku hidup ni dok perati orang kan,
tak semua perempuan suka henbag tau..
kawan kawan aku cool ja jalan lenggang mak limah
tak gadoh nak sandang sandang henbeg celah ketiak.
ada jugak kawan aku segak bergaya dengan beg galas adidas
huh nampak macho. i lyke.
aku cita pasai pompuan neh. bukan laki.
ehem ehem.


aku??
aku lain cerita la..
aku mana boleh idop tanpa henbag. wahaha
pengakuan berani mati walopon tadak sappa tanya.
sroot sroot.
aku memang melekat dengan handbag sejak tadika lagik.
fuhh sappa boleh challenge.. mai mai.

sejarahnya bermula waktu kecik kecik dulu sampai lani,
aku kerap sakit.
sat sat demam. sat sat selsema. sat sat sesak napas.
jadik mak aku ready dah segala ubat mak nenek buh dalam beg gelas yang kecik.
jadi aku pi memana pon kena pakai beg tuh supaya senang
kut kut aku sawan sakit tetiba kat tadika.

so sampai tua bangka lani
dah jadi kewajipan aku bawak handbag walopun kemana mana.
segala mak nenek aku jolok dalam henbag tuh.
aku lebey rela tapakai kasut daripada tabawak henbag !!
wahh oveerrr gila aiman..

tipu ja ok!
sapa pecaya memang bijak la anda.
haha.
itu perumpamaan saja. huh.

dulu time skolah pun aku bawak henbag.
sapa kenai aku time skolah,, sila angguk tanpa setujuz.
haha.
bila cekgu tanya apasai bawak beg tangan??
aku akan jawap : tasuka poket baju kembung.
wahaha.
modai yang sama la aku guna dari dajah 1 sampai form 6.

ni ada one of my follower.
buat kajian tentang perempuan dan handbag.
pi la baca. menarik jugak.
macam kena batang idong ja..
haha
Lysza Villamor

satu hari cuba usha dalam beg aku.
penuh dengan ubat !!
macam zaman dulu dulu jugak

4 comments:

nick90_green said...

mancis!!!
ak pun slalu gak bwk enbeg...
tp enbeg ak lg besaq dr enbeg hg..hahaha!!!!

aimanjafre said...

cait yaka??
ari tu aku punya besaq gik dari ang.
haha

shiedahkamil said...

saye xsuke gne handbeg.. nmpk ayu sgt laa..haha

aimanjafre said...

hekhek
beg saya besaq gedabak
segala menda bley sumbat
tanampak ayu lansung.
macam beg market ja kuikui