Friday, February 26, 2010

STPM RESULT

Assalamualaikum.
Hari ni izinkan aku nak berbangga bangga ya..
bukan nak riak.
Hanya nak kongsi kegembiraan.
cewaahh ayat tabley blah.

Ok cerita panjang diringkaskan.
Semalam RESULT STPM dah keluarrrrrr.
sapa tak kecut perot aku taktau la perut dia diperbuat daripada apa.
ahahaha..

ALHAMDULILLAH aku dapat 4A !!!
weeeeehuuuuuu!!!
kan aku kata nak kongsi kegembiraan, iishh.
Memang pagi tu memang gelabah gila aku..
makan roti tak boleh nak telan dah

Alhamdulillah time pengetua umum tu gila blurr aku.
betul kah betul kah?? ta pecaya gila.
aik. dah macam 1 Malaysia dah.



ok walaupun menda ni memalukan gila gila memalukan.
ishhh macammana laaa aku boleh ter-reyau lak kat atas pentas tuh..
depan pengetua pulak tuh!!! aiihhhh!!
ok bukan nangeh sedih ka terharu ka nak tunjuk gedix ka.. hakhak
tetiba ayag mata otomatik keluag bila terlalu tensyen nak amek result.
hehe.
ok lopakan kisah memalukan neyh.
SKIP!!


ini study group aku.
mereka pon dapat result yang sangat baek.
tak sia sia kami study macam orang gila. tak gila ja lagik.
tahniah to u guys.


Penat aku berceloteh panjang ngan pemberita tuh.
tengak tengak kata kata aku ciput ja dalam paper.
hakhak..


terasa diri ketot di sebelah Bala yang tinggi gayut tuh.
kalsium apa dia makan eh.


nampak dak kami sengeh dengan gumbira??
lawa dak baju aku macam nak pi kenduri daa..

ada gaya YB dak..
hehe.


Kina pun result gila gempak..
huhu.. sila zoom kalau nak sekodeng result.
takkan nampak punya. heee


LOMPAT time !!!
wehuuuuuuuu!!
gila odos aku lompat. ish ish.
rasa macam dah lompat dengan antu antu dah.
mana pi muka tiga jejaka tuh??
kami sebenarnya kena paksa lompat oleh pemberita tuh.
gila gila kena buli lompat banyak banyak kali.
slim aku camni.

apapun hari ni hari yang sangat enjoy.
KEJAYAAN tu sesuatu yang sangat MANIS
tahniah kat kawan kawan yang result semua gempak sangat.


9 comments:

shiedahkamil said...

thniah aiman! mntk la overc alang² result gempak tu. =) always pray 4 u..

aimanjafre said...

shiedah!! thankyou!!!
wuwuwuuu cek nak pi ovesea!!!
nanak nanak nanak

Anonymous said...

taniah mannn!!
you deserve it
:)

maya dandelion said...

emangg!!yeah yeah
u deserve it!go oversea!yeahhh!
doakan ang :)

Arini Nuran said...

aiman!! :)
congratz weyhh ^^

aimanjafre said...

shakinah ::
weyh thankyou. kau puunn sangat hebat.
congrats weyh. nanti bila dapat memana gtau arr aku.

maya lalito ::
cek tingin mau pi obersea.. tapi ayah cek kata kalau cek pi dia reyau.. wuwu. *hakhak*

Nini-chan ::
thankyou nini. kembang kempih idong. hehe

ronron said...

mcm telamabat ja aku nak wish
tp aku tetap nak wish!
congrate aiman! wuuuu hebat la hang!
tepuk tangan utk aiman! =D

Anonymous said...

mung xyah p obersea.jadik warganegara mesia had study kat mesia jak cam aku
haha
cograts maaaaaaaaan! wheee

aimanjafre said...

ronron ::
huihh lamaaaa hampa tak singgah.
ish ish..
hoho tahgkiuuuuuuu...
jum jum tepok ramai ramai~
ahaha

tikapadeipak ::
yaalaaa... cek dok mesia ja la..
nanti nangeh plak nak tinggai ang.
srroot