Sunday, February 14, 2010

Kenduri Cekgu Maya

Assalamulaikum.
maaf sori gomennasai
Ennai mannicchirunga
ok cukup!! apa maksud pown dah ta pedulik.
senang cita sorry bangat ya sebab lama ta update.
ada ka orang pedulik??
tak kesah la. tapi ada jugak orang dah bising bising sebab
lamaaaaa cek ta update.
bukan bukan!!
mana da nak perasan femes??!!
tak terdetik pown. ehem ehem.

Semalam, aku and geng 10-1 pi ke kenduri cekgu maya!!
cekgu maya kawen ka??
hish hish mau kena katok pala ngan syaziz, silakan kawen awai awai.
hakhak.

Kakak beliau punya kenduri ya.

owh owh lama ta jumpak dengan 10minus1 adek badek neyh.
dan sembang sat sat ja sebab suasana hangat nak matii..
cekgu maya yang tengah tu ya. pakai baju krim krim.
aku di kelilingi oleh cekgu cekgi. ahaha baru perasan!!

ok sudah.
ta manyak cita
ni aku and tikapadel, pemandu pelancong aku.
kalau tadak beliau komfom aku sesat sampai Taiping tak reti nak patah balik.
thankyou tikapadel tolong reverse time kat umah mung tuh.
ehem ehem. toksah habag kat orang len na :)
ahakx.

renduu ampa semua!!
srroott~

6 comments:

chaddo1990 said...

man!!~
yeah 10 minus 1 nak akwen awai silakan nah
satgi ak katok satgi ahaha
manman cek nanak pic!!!~
yeah pas nieh kendurik abg ayat plak 14.3.
kakak ak pulak bertunang 13.3 nieh
ahhaa

aimanjafre said...

betoi ka??
huish huish meriahh ah semua pakat nak kawen dah.
okeh kalao mung jemput, aku pi jak.

ehem ehem. ahaks

chaddo1990 said...

gediks meh la 13.3 tuh mmg ada kendurik kesyukuran sket2 meh la jgn memalu

aimanjafre said...

dak dak.
sapa kata aku maluss..
ahaha
cuma kalo tadak tikahpadel aku takut sesat sampai zoo taiping satgik

ahahaha

maya dandelion said...

makasih na maii.sorry tak smpat nak smbang dgn ampa.huhuhuhuhu.bln 3 ni jum jumpaa.jumpa ramai2 sembang ramai2!!rinduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu T_T

aimanjafre said...

bulan 3 kalo rezut stpm aku okeh, maya blanja nah..
ahaha