Wednesday, March 3, 2010

Budak kuat Gelak

1 March bufday MIA en chiel chinggu chinggu.
lambatnyaa aku wish dalam blog. ish ish.
tapi ta lambat dalam henfon..
beliau telepun aku nak tanya apa tatau pada hari kejadian tu..
dan aku pun amek kesempatan...
nyanyi lagu bufday kat beliau.
tapi beliau sikit pon ta hargai suara merdu aku.

beliau dok jerit
"Woit !! sudahh sudahh!! abeh kedit akuuu!!"

hakhak.
*aku memang amek kesempatan pown*

yahhh lihat laahh donia!!
mia sengeh dengan sopan...
bukan senang mau tengak neyh.
ahaha

Epi Bufday Mia~~
muahh.

9 comments:

★ Mia~En~Ciel アスミラ★ said...

hahahha.
tma kaseh aiman jfre =)
aku bkn berniat nk ckp camtu..haha
lpas ang ltak tepon bru aku tingat,
bkn bday kita dpt kol org free kah?
aku silap.
ang nyanyi lama2 pon ta pa..hahhaa

btw, thnks bnyak2
ngan adiah n blanja makn tu
=)
kita kuar lgi nak? heee

syue m said...

ahaha. menyampuk jp. Ada org dah tua. ngehh

★ Mia~En~Ciel アスミラ★ said...

hoit!
pengdengki mai dah..
haha

syuhh syuhhh syueee XD

aimanjafre said...

ahahaha
kaka mia ku...
kami moda lagi mung jgn jelesh.

len kali kuag mung plak blanja nah.

selamat menyambot ari tua..
:)

syue m said...

ahaha. org tua kena banyak rest!

aimanjafre said...

syue.. bufday kamu bilakah??
ehem ehem..

★ Mia~En~Ciel アスミラ★ said...

syue: hahahah! aku nk g meronggeng jgak!jgn melawan!

aiman: aku ta pnah jeles! sunpah!
tua lgi anggun sbnanya. ampa jelesh! hahah

syue m said...

hahaha. ak xd birthday. gaga

aimanjafre said...

mia ::
tunggu umo kita sama kita gi ronggeng bersama..
lani aku maseh under age. ta boley bergaul ngan makcek =)

Syue ::
takot tua nampak =p