Wednesday, February 17, 2010

es-krem

Hari ni kami makan ais-krem !!!

ceh. ais krem pun nak kecoh kecoh.
ahaha sukati laa.
rasa best nak cita pasal aiskrem ari nih.

First time aku masuk Secret Recepi dan makan menda yang sangat mahai!!
huh. komfom tersedak kalau habag harga, ahaha.
selalunya aku ta suka cheese cake.
tapi tadii.. lepas makan secret resepi punya cheese cake..
wahh!!
tersedak den.
sedaaapp bangat!! tak-kusangka-sesedap-ini.
ahaha. cuba la sekali sekala belanja diri sendiri dengan ais krem dan cake
dari secret resepi (sahaja!!)
walopon mahai.. tapi macam berbaloi ja.

eh aku dok promot secret resepi ni ada dapat award dak??

apapun hari ni hari last zubir di rumah.
belaiu dah nak masuk MRSM PDRM esok.
jadi ayah aku pun labor la dwet sikit blanja menda mahai sikit. ahaha


ohhh!!!
tidak terkata kesedapannyaaaa!!!

saja bagi u all terliur..
berjaya ka? berjaya ka?? ahaha.

ok i'm getting
eff-eaa-ti
spell it peeps
haha

5 comments:

maya dandelion said...

zubir ka tu????macam ala2 My Chemical Romance punya member ja.kehkehkeh

aimanjafre said...

dia nak jadik adam lambert. ahaha

★ Mia~En~Ciel アスミラ★ said...

aha.
SR pon my fav place jgk.
aku suka kek
"black forest".:)
cina yg keja tu pon knal aku sbb
salu bli kek tu.
hehe
mmg mahal,tpi janji pueh ati.
mahal2 tu yg aku kna korek tabung smata2 nk beli kek. haha

lain kali mung pegi mung tryla rasa mi tomyam dy. mangkuk besarr punya.kalo mu hirup mangkok tu tinggi2 sure tumpah kat tudung pala. hahhaha

huhu. tpi aku takda duit dh nk bli.
duit dlm wallet pon tnggal rm2.30
mung tambah2la jdi rm6.90 balikk

haha

aimanjafre said...

uit uit angpaw ang dah abeh ka??
aishh..

weh kalo rezut kita semua gempax, kita pi makan secret resepi ponya kek nak dak??

sappa tadak dwet, tengak ja orang makan.
ahaha

★ Mia~En~Ciel アスミラ★ said...

hahaha.
bleh gak!!

black forest kuh!
tpi kalo rezut aku oklah.
kalo ta ok, aku nk trjun atas kdai scet recipe.
XD