Saturday, January 24, 2009

Tag kontroversi

Kenapalah aku selalu jadik mengsa menjawap tagged??
hakhak.. kalau soalan soalan best takpa jugak
cukup tak suka soalan panaz panaz sampai kontrobersi
muahaha

saya DI TAGGED lagiii
kali ni soalan terpanas pernah saya terima
dah lama dah saya dapat soalan ni sebenarnya... tapiiiii takmau takmau!!!

beliau yg tagged saya ini adalah bodak gedix kwn lama saya
saya tepaksa jwp jogak sebab beliau dok buat ayat sedey kononnya saya dah tak ingat kat beliau
hadoiiii

jadi. silalah baca.. (jika anda lelaki, tukarkan soalan kepada 'perempuan')

7 Lelaki yang pernah anda minati

kawan baik saya. waktu tu umur saya dan dia 5 tahun!! gedix kecik kecik dah gatai... muahaha
waktu darjah 4. saya jatuh hati kat senior dajah 6!! hakhak. tapi beliau digosipkan dgn akak senior dajah 6 jugak. Saya geram!
dajah 6. ada sorang makhluk tuhan ni tulung kutik pensel warna saya yg tergolek jatuh tangga. terus saya terpikat dengan dia. Jumpa sekali tu ja.
kat tuisyen, ada satu baris saja budak lelaki. seorang tu kami panggil 'rabbit' sebab giginya yg agak ke-rabit-an.wahaha. saya agak agak minat dia. upanya kawan dia yg digelar 'hantu cina' tahuuuu.... pecah rahsiaku.
tingkatan 3. Saya minat seorang ni digelar 'Armando' . tapi dia sangat jahat! serta heges dan agak kureng.
tingkatan 4 hingga sekarang, taste saya terhadap lelaki agak tinggi..maka saya tak suka sapa sapa pun kecuali Jun Ki pelakun korea yg meletop habesss!
tingkatan 6(?) wahh pengakuan berani mati!! hakhak. ada sorang bodak junior cindian.. sangat lelaki !! hakhak.. pengawas yg selalu halau kami dari kelas waktu rehat.. tapi kami semua dengan rela hati tak banyak melawan sebab beliau sangat henseng. wahaha

7 Lelaki yang pernah meminati anda
[macammana saya nak tahu mereka minat saya ka tak?? adeii]

emm... kwn baik saya yg umur 5 tahun itu..(rujuk di atas) tetiap hari kami bergayut telefon. beliau pernah kata beliau sangat suka saya. wahh!! bodak kicik gatai!
Darjah 4 (kut) kwn saya yg bernama fizree kata dia ramai aweks.salah sorangnya aku. hakhak. pernah kami gaduh dan saya panggil dia hidung belang! wahaha. sekarang beliau adalah kwn baik saya.
saya menerima coklat dr seseorang tidak dikenali semasa pergi kem. rupanya dia perempuan dan dia ingat saya lelaki!!! gedix ponya pompuan
saya digosipkan dengan [ehem ehem] u know who. dari tingkatan 1 sampai la 3.. saya tidak minat beliau pun..tapi beliau sangat perasan
semasa saya pergi kem USM saya terima surat cinta... ayat sungguh menggelikan. jadik saya buat bodo buang surat itu.. sampai hari ni saya tatahu sapa yang bagik
Pertama kali kenal Syapik semasa main bowling. Beliau menggunakan ayat bunga bunga sasteranya sampai saya bagi warning serta menjauhkan diri dari beliau sebab saya fikir beliau stalker suka menyebok mana saya nak pergi.. sekarang beliau jugak bestpren saya
tak dapat pikir dahh !!

Ini adalah seikhlas ikhlas hasil tulisan saya setakat ini.. tak pernah berita berita hangat ini sampai ke telinga sesapa.. jadi anda yang sedang membacanya... anda mendapat berita hangat eksklusif tentang kisah cinta cintan aiman. WAHHH!!!

7 Orang Untuk Di Tagged

♥ Tika rombu (beliau pasti suka wahaha)
♥ Tika padel (saya sangat teringin beliau menjawapnya)
♥ Yattocahan (saya tahu beliau tdk akan jawap. =p)
♥ fitri (wahaha beliau pasti berbangga!!)
♥ adek syazana (anda wajib jawap!!)
♥ mia en chei (visual kei tiada berkenaan =D)
♥ sesapa saja nama tidak dikususkan.

2 comments:

Anonymous said...

man heges!!
padam nama aku weyh!!
xrelalala aku nak jawab
srooot
*sebab marka enseng2 yang minat kat aku ponya berjela hakhak*

aimanjafre said...

toksah gatai dok lariiii
jwp jogak!!!
kalo dak pizza tarak!!
hakhak