Tuesday, January 20, 2009

KISAH aiman

WAHHH!!!
sat gila dah 20 hari , kita dalam 2009..
adehh kalau diet sah sah dah slim, wakaka

GILA GILA arr bizi bulan neh..
takpenah aku sebizi ini sepanjang alam pesekolahan adoii...

Dah la jadik ketua kelas
ketua keceriaan pula dapat yang lembab terpaksalah aku yang dok buat bising bising dalam kelas suruh depa ceriakan kelas..
Jeles gila dengan kelas sebelah [PAH] ada rak tv!! mana aciiiiii.....
ces ces >.<

Lepas tuh dapat jawatan Timbalan Kelab BM..
pertama kali aku dok dalam kelas yang 2 org jak perempuan.. aku n kawan aku sorang
wahh!! rupanya kaum lelaki tak pupus gik..wakaka
kami dilayan dengan baek punyaaa..sebab dah tadak pompuan len dah depa nak layan.. =D

Lepas tu sapa tatau vote AKU untuk jawatan Bendahari untuk RUMAH SUKAN
adooiii menambahkan kija ku..
dok nak kena kutip duit plak dr beratus ratus orang
Jadi aku telah menjelma jadi kakak yang sangatt garang!!
" Sapa tak bayag SIAP AMPA!!!"
tak sangka pulak depa pi mengadu kat mak aku,, yang merupakan cekgu depa,, depa kata aku garang nak mampos serta ugut mengugut!!
wakaka!! tau polak takuut hakhak

Kemudian aku dipaksa masuk pertandingan pantun!!
waaaa dah la tak penah berpantunn..
orang len guna pembayang bunga bunga,, yang aku dok guna ayat bodak kecik

atas pokok ada kera,
kera makan pisang emas,
jika bijak tuan bersaudara,
apa beza kaca dan emas?

yang warna merah tu contoh pembayang aku buat laa..
lepastu cekgu kata,,, len kali boleh dah buat pembayang yang menunjukkan kedewasaan(?)
wakaka

emm... apa lagi ya kesibukan aku???
sat sat nak pikir..
rasanya banyak lagii
tapiii
tak sempat dah nak cerita sebab sebok nak buat homework polakk!!!

adesss...
aku dah biasa tidoq lambat lambat
jadi lani tak la rasa gelong gelong sangat bila nak pi sekolah hakhak..

ini sahaja la sekmen rapu dari aiman
kita tunggu episod seterusnya..
chow~~

2 comments:

amirahsamat said...

aiman ..,
aiman ..,
camane nak bubuh c0mment ni ?

Anonymous said...

manz!
ini bermakna ang sodah kaya!!
ang peras ugut bebodak dapat bapa wingget?? hakhakk
sian gila kat mung
xpax.. nanti ang cutik aku koling mung tyme mung tidoq nah. heeee
*dewasa sunggoh pantun mung hakhak*