Saturday, January 31, 2009

Red Box (??)

Ada seorang sahabat -teman tak tak berapa nak mesra. hehe
satu hari dia bertanya

:: aiman, hujung minggu free tak??
saya jawap : free kut.tengaklah kalau tak ada kelas tambahan. Kenapa??
:: nak ajak awak pergi red box. kita makan makan steambot
saya jawap : [tanya dengan penuh minat] red box tu apa??
:: red box tu.. kareoke laa.
saya jawap : o_O hooo???
:: alaa semua perempuan
saya jawap : erk(?) saya rasa ada kelas tambahan kut hujung minggu nih. (-_-")

adeeiii tolong jangan ajak saya ke tempat tempat tak senonoh macam tu..
tengak wayang pun jarang jarang daaaa...
satu lagi.. mak saya pasti tak bagii.. tak perlu tanya dahh.
ok.

p/s- saya tak menyesal menolak ^_^

2 comments:

Anonymous said...

kat centre squere espee ada karoke jmban!! bentok sejibik cam jmban!!
tapi aku xpenah masok powng..hakhak

man!! awat cbox mung heges men nyorok2 ngan aku!! wuwu..
mimis de bulik aku!!
de kata aku presidnt pala setan!!
lekaih pi marah de
*ngada gila pi report kat kaklong*
haha

aimanjafre said...

cess nantik aku marah mimis nah..
wakaka *kak long yg garang*

huihh kareoke jamban???
gumana ang tau kalau ang tak penah pi??
haaaaaaaa....
hakhak ^_-