Sunday, January 25, 2009

Diari saya

Tadi waktu saya kemas kemas bilik, tiba tiba saya terjumpa diari lama waktu saya dajah 4!!!
Diari ni kira special la waktu zaman tuh sebab ada kunci siap mangga lagik.


WAHH!! Dah lama saya lupa kat diari nih. Ayah saya yang beli waktu bufday saya yang ke 11 tahun. Tapi tak la surprise sangat sebab sehari sebelum tuh saya dah merengek rengek serta riyau riyau nanak diari tuh.. haha buruk benor perangai aiman.

Saya gelak guling guling baca diari ni yang entah apa apa saya tulih. Takdak rahsia besaq pun.
Banyak kisah tentang ''apa saya makan'' dan ''dengan sapa saya gadoh gadoh'' . Dan waktu bufday saya yang ke 11, kawan saya bagi hadiah pemadam dan gam Hello Kitty.
Tupun saya dah seronok sangat sampai tulih diari.. Bodak Bodak betui...
[ maka pengajaran di sini, budak budak bagi hadeah murah cukup,, depa dah senorok tak terkata..] hakhak

Kemudian ada satu page ni, adek saya yang penyibok tuh rupanya curik curik tulih dalam diari saya dengan tulisannya yang buruk.. waktu tu beliau baru umur 6 tahun.

dapat baca dak??? hakhak

Wakaka hari ni reja saya dok gelak gelak dan gelak..
the truth is ..
Its good to keep a diary you know =p

3 comments:

atiq lee said...

hahaha.
gila punya lawak adek ang tulih.

saya menengok cerita hantu..
kakak saya makan cili.

kah kah kah kah.
sumpah lawak.
tak daya aku tahan gelak :P

Anonymous said...

kantoi la adeq ang cerita ang kentot busukk
wahaha
*kanak2 btoi ang neyh ish2*
dlu tyme aku kicik2 aku simpan diary aku lam pendrive!
hakhak

aimanjafre said...

to tika rmbuu
aku ada kutuk adek aku page sebelumnya. upanya dia baca, tu yg dia curik curik kutuk balek hakhak

p/s- aku tak makan cili..serta tak kentut naahhh

to tikapadelto
wahh dasatnya ang kicik kicik udah ada pendrive tapi tadak kopute wakaka

p/s- aku tak kentuttttt!!! tampag satgi