Tuesday, May 6, 2008

Kawan Balik..

semalam aku telah melakukan satu pekara baik..cewahh .. aku dah tepon sorang kawan yang kami begaduh beberapa bulan lepas..mula mula bekali kali aku tepon dia tak angkat.. aku pon ingat dia memang tamau cakap la..tetiba malam tuh dalam kul 10 lebey dia telefon balik.. tekejut gak la aku bila tengak nama dia naik kat henfon .. rupa rupa nya dia tatau yang nombor tu nombor aku memandangkan aku baru jak tukar nombok beberapa minggu lepas..Tu la sebab dia kol balik.. Agaknya kalo dia tau aku yang tefon.. adakah dia akan angkat??emm..
tapi tak kesah la..aku dah ambik kesempatan tu cakap sebanyak yang mungkin haha.. kitorang just cakap cakap cakap n cakap and buat buat tak penah ada apa apa yang penah tejadik..
malam tu aku tido dengan hati yang gumbira.. sebab bilangan orang yang aku benci dah semakin bekurangan!!!


p/s- kepada sesapa yang penah begaduh dengan kenkawan sendiri..belajar belajar la memaafkan.. sebab rasullullah pernah bersabda..kekuatan sebenar bukanlah bertempur di medan perang..tetapi adalah menahan diri daripada rasa marah..

0 comments: