Thursday, May 15, 2008

Apa Nak Jadi~~

Benci ngan bodak pompuan TAKTAU MALUU!! heges mengong!! tak reti hormat orang!! aarrrggghhh!!!


hush apa yang aku dok melalut sensorang nih haha.. ceritanya panjang lebar.. dan sangat sangat menyakitkan hati.. tapi lebih menyakitkan bila zaman sekarang nih ada pompuan yang dah tak tau maluuu.. mana perginya ciri ciri perempuan Islam??!!!
dah la main tuduh melulu tanpa usul periksa..lepas tuh tak reti nak hormat orang tua..
aku ni jenis yang sangat sangat penyabar..tapi rasanya kali ni kalo aku jumpak bodak pompuan tu mahu saja aku hawing dengan kerusi.. huh~~..

sori kepada para pembaca yang luangkan masa membaca tapi tak paham apa kejadahnya yang berlaku..haha. saja ja aku tulis nih nak lepaskan rasa geram yang teramat sangat.. Thank u for reading..although u donno anything..

p/s- kepada kaum hawa seluruh dunia.. jangan sesekali bergaduh, bercakar cakaran sesama kita kerana berebut pakwe.. buat malu kaum pompuan jak..jatuh maruah dan harga diri~~

0 comments: