Sunday, May 11, 2008

KAMIKAZE desicion..

GOOD BYE form6!!!


muahaha hari ni aku telah melakukan satu keputusan berani mati..teringat pula aku kat ckgu sejarah waktu form 1 dulu,dia ada cerita waktu jepun nak takluki malaysia, diorang guna taktik kamikaze.Kamikaze tu maksud dia bunuh diri hakhak.. sian kan org jepun dulu..punya nak memerintah malaysia sampai sanggup bunuh diri!!Tapi sempat memerintah kejap jak..tu pon sempat lagik menyusahkan nenek moyang kita..ish ish..

eh?? aku bukan nak cita pasai jepon!! apa la.. aku nak cerita pasai hari nih!! Hari ni ialah 12 ribolan 5..Hari pendaftaran Form6 haha!!! Tapi aku tak pergi.. adeh..dah berminggu minggu aku berpikir..semalam aku janjik..kalo malam ni mimpi masuk form 6...bangun bangun tido esok aku akan teros pakai baju sekolah dan pergi ke form6!! hakhak tapi malangnya aku tido dengan telebey nyenyak sampai tak sempat nak bermimpi

so GOOD BYE to form6 Badlishah!! memang kepotosan yang aku buat ni macam membakar diri..dah la tak dapat tawaran pergi memana lagik,Form6 pon aku tolak camtu jak.. emm.. tapi Tika Padei kata,,kita 'balas dendam'!!hakhak.. alang alang tak dapat memana..form6 pon kita takyah pegi haha!! gila hapa..
tapi aku dah buat kepotosan nih..andai kata apa apa tejadi selepas ni aku tak boleh menyesal

p/s- kalo syaziz and hayat tahu aku tak pegi sekolah sah sah kena marah terok..naseb baik depa dah pegi matrik..hehe.. thank you to ibu n ayah sebab memahami betapa aku malaih nak pegi skolah!! wish me luck!!

0 comments: