Tuesday, March 23, 2010

shinchan

ShinChan oh ShinChan !!!
apa pasal lani kamo sudah tak lawak dah arhh??!!

Kecewa aku~~
srroottt....


serius aku peminat setia shinchan dari dolu kala lagik.
komek dia dari nombot 1 sampai 47 full house dok tersumbat dalam almari.
toksah dok kelentong apa apa la pasai komek dia
sebab aku dah baca 100 kali lebeyh.
setiap kali baca dok gelak gulin gulin tergolek golek jatuh kusi.
huh~~

taapiiiiiiiii !!!!
sejak doktor takuro mati~~
komek ni teruih jadik ta best !!!
dah ta lawak dah. bertukar menjadi emosional.
huh.
apa pasal watak dokto takuro yang hensem bek ati tu bley matiii???
kalau pelukis komek tu dok ada depan aku lani,
mau aku katok katok pala dia suruh hidopkan balek dokto takuro !!!

dengag cita..
pelukis asal komek shinchan dah mati..
ni kisah benar naa bukan aku shok shok reka.
dia mati sebab tersesat dalam hutan time hiking.
mayat dia dijumpai 5 hari lepas dia mati..
srrooottt~~

dan aku sangattttt berduka cita
bila pelukis baru lukis shinchan yang tak tomey!!!!
mana kening ulat bulu dia tuh !!!
*membara membara*

kalau orang tanya :
shinchan dengan david becham? sapa lagik hensom?
aku jawap : shinchan!!!

kalau orang tanya :
shinchan dengan Lady Gaga sapa sora lagi sedap?
aku jawap : shinchan!!!

kalau orang tanya :
shinchan dengan ayah aku sapa lagik baik??
aku jawap : shinchan!!!

eh(?) silap......
ayah aku laaaaaaa...
kang ayah majok takdak beras kat umah..
hakhak

5 comments:

ronron said...

aa betui weyh
hae tu aku jumpak sorg jepun ni
dia pun kata, pelukih sinchan dah mati
org jepun pun xbest dah dgn sinchan ni
aku pun sedih gak huhu
aku suka spongebob , sinchan pun sooooka ^^

syue m said...

aku suka arashi!! haha~

aimanjafre said...

ron ron::
spongebob kotak kotak aku sukaaaaa!!!
hakhak.

huu memang betoi pon dah matii.. awat mati awai sangat patot buat la stori shin chan kawen ngan kaka nanako doluu.. srroottt~~

syue ::
pakcek arashi mung amek la..
pi berebot ngan mia.. ahahaha

★ Mia~En~Ciel アスミラ★ said...

huhuk
aku pon sedey gak bila dulu
aku bc berita ari tu
yg plukih dy mati
wuwuw

tapi aku arapla sgt plukis
detektif conan pnjg umo,
dhla cita conan ta abes lgi,
aku akn korek kubur dy
kalo dy ta sempat siap.
huuuu

syue: melampau! arashi tu aku pnya juga. haha

aimanjafre said...

huh conan ponya pelukis dilarang matii awal!!!
dah la ta besag besag pon lagik si conan tuh..

ahahaha
berebut la dengan shue.. aku ponya selamat. ngeee