Tuesday, March 30, 2010

Kalau hidup tanpa noktah..

Memang tak besh lansung kan bila blog tak update??
dulu aku suka marah orang.
ngutuk blog diorang dah berhabok la, bau tengit la, ada sarang dinosaur la.
Sekali lani.. aku pon dah jadik macam orang orang tersebot da...
itu la padahnya mengutuk orang.

Tapi maseh ta menyesal
aku memang suka ngutuk blog kawan kawan aku yang "bau semacam" tuh
XD

eh lopa mau bagik salam.
ASSALAMUALAIKUM everybodeh!!
sehat ka hari nih??
dah ready telinga ka nak dengag aku membebel ni??
kalo tak ready ready lagi pon takpa laa...
sebab bukan nak pakai telinga pon kan kan.
nak pakai mata jak nak baca.
heee

Aku nak mola bebel dah ni..
jadi sila jegilkan mata baca dengan penuh kushuk
sebab aku malas nak bubuh titik.
baca dalam satu nafas ok??
tarik nafas panjang panjang..........

mola!!

hari tu aku jalan jalan pergi supermarket lepas tu ternampak pulak sorang kawan lama yang aku takmau nak jumpa aku tau dia pon takmau nak jumpa aku sebab dia dan aku penah gado gado time kecik dolu eh?? umor 18 kecik? anggap jala kecik sebab sekarang aku rasa aku sangat besar patot nak kena exercise dah sebab lemak bawah dagu dah maken menonjol seluar jeans era 80an dulu pon dah ta boleh pakai tapi bila aku nak exercise jak mesti termengah mengah ponya sampai ta cukup nafas jadik aku pon relek semula kat depan tv sambil baring baring bila mau slim neyhh?? eh lopa aku kan nak cita pasai kawan yang terjumpak kat suparmaket tuh beliau tengak aku sebelah mata jak aku pon buat dek macam la teringin sangat nak jumpa dia paling ta boleh blah bila aku dengar dia kata kat akak dia jum jum kak cepat la kita pi eh eh?? nak lari dari aku la tuhh huh apapasal aku emo semacam lak memang aku tamau jumpak dia pon sudah la aiman orang dah tak larat nak tahan nafas dah tuh cepat buh titik kang masok ospital sorang sorang cepat la buh titik cepat laaaaaaaaa.

huh dah bubuh pon titik.

apa macam??
termengah mengah tak baca??
ke korang curik curik ambik nafas ek??
ciss ta acii...

meh kita try sekalik lagi..
[ SODAH aiman sodah!! DUSHH DUSHH!! ]
ADOII!!
kena katok pala dengan suara hati ku sendirik..
huuu..
ok la kawan kawan, takat ni saja aku membebel.



cuba bayangkan hidup tanpa noktah ??

fulstop

0 comments: