Friday, May 29, 2009

Tag again...by tika padel

Rules: Use Google Image to search the answers to the questions below.
Then you must choose a picture in the first page of the results, and post it as your answer.

I am :
Nurul Aiman. aku google Nurul Aiman tetiba kuaq gmbaq neyh=.='' apa maksud??


I really want to go to :
and play roller coaster !! wahaha aku sangat shiok


My favourite place:
Tempat tempat yang indah dan damai.. boleh men ligan ligan..heeee


My favourite thing :
KAK MERA !!! it capture everything memorable moment

My favourite drink :
minuman bercoklat!! yeahh sodapp bangat


My favourite food :
pizza plus chocolaty!! wahaha menambahkan lapisan dagu ku...


My favourite colour :
wona lembut plus colourfull



I was born in :
tempat apakah ini?? hakhak. stoke-on-trent, England. nanak pi balekk!!!


I live in :
Lunas.. tapi takdak pon gambag dalam tenet.. huwaa tepencil gilaaa.
dekat dengan Kulim gak la


My school/college :
wahaha padang pon jadik la.. BM HIGHSCHOOL


My favourite story :
wahaha jiwang gila pala otak aku.. The Notebook and Bridget Jones's Diary.
cita sedehh gilaa... wuwu


My hobby :
Gelak guling guling cakap tepun.. wahaha. berjam jam pun bolehh janjik ada menda nak gelak..



I want to be :
ehem. curi gambag TikaPadel.. Aku pun nak jadik kaya gak!!
nak kawen ngan orang kaya (?) wahaha

Who I want to tag :
EVERYBODY that read this post !!!

2 comments:

Anonymous said...

aku rasa kaaann, gambaq ntok nama mung 2 nama aku kod
TIKA PADEL KIUT MIUT
haha

maaannn, awat laaa mung gegeh p kwen xmai reunionn
wuwu

aimanjafre said...

nak wat gumana dah gatai nak kawen minggu neh..
hakhak.

minggu neh aku full gila..
wahaha bizi mcm yb.

sabtu ahad kendurik
isnin sampai rabu tdoq kat alog staq.
maleh gila tapi dipaksa oleh sepupu yang heges
kamih klas tmbahan
jumaat sabtu nak gulin gulin kat umah.

hakhak
bizi dak aku??