Saturday, May 30, 2009

lagi tagged dari budak tu..

ish ish ingat ka dah abeh jawap tag, upanya ada lagi utang yg belum selesai dari tikapadei neh..
beliau dah menjadik rajin dok update blog jadi banyak la tag yang dia dok wat.
tak pa la.. beta rela menjawap..
wahaha

soklan cepumas beliau :

15 things you should know about me.

nama saya Nurul Aiman bt Mohd Jafre. tapi saya suka tulih Aimanjafre ja merata rata sampai la dalam ketas exam pon. saya suka warna woni. dan kaler peberet adalah hijau kehijauan.

saya sangat menyampah dengan orang yang emo, over sensitif, kuat merajok, close-minded. sikit sikit teriak. sikit sikit marah. pehtu nak orang pujuk pujuk. adeii penin palaku. dan satu lagi, saya cokop tak reti memujuk!! suaraku yang merdu ni pown tak reti nak bagi lembut sket. pernah kena baca syair dalam kelas, kawan kawan pakat gelak sebab depa kata aku baca macam org Kedah. well~~

rambutku hitam. wahaha. tak panjang tak pendek. bila panjang teringin nak pendek. bila pendek gedik nak panjang. semalam rimas sangat rambot dok cucuk cucuk bijik mata, maka aku pon amek gunting dan potong sendirik. hasilnya...senget sebelah!! wahaha. ibuku sangat marah dan beliau pun topup membuatkan yang senget tadi jadik kontot. hakhak

hobiku kumpui komix Gempak Starz yang jiwang. hakhak. Tudung mesti wona woni.

saya sangat suka berkawan. tapi saya tak berapa suka keluar berjalan jalan. Tu sebabnya kadang kadang saya hilang kawan. nak buat macam mana... penyakit kemalasan yang ketara...

makanan peberetku... PIZZA!!! tambah tambah kalo orang blanja. pling pling. juga Gila Cokolat!!!

tak suka marah. tak suka teriak. sebab muka akan jadik buruk benor.

cukup rimas bila saya dok tengah stress, orang nak peluk peluk, pujuk pujuk. thankyou but no thanks. I'll be better alone. saya juga tak suka dipaksa paksa.

saya anak mak. dan jugak anak ayah. dah tua bangka pun dok gulin gulin ataih katil dengan my parents.hakhak

saya suka gelak. kadang kadang lebih banyak gelak daripada cakap.

I luv camera !!!! *kaching* ..akan bertindak luar biasa bila nampak kamera. wahh. my first kamera since 2003 dan dah diikat-ikat dengan getah sebab kenazakan. huhu

I luv my friends.. saya suka kawan dengan pompuan. kawan laki saya boleh kira dengan sebelah jari ja... lelaki yang gentleman sudah pupus. hakhak

saya alergik kacang. mulut akan bengkak macam angelina joli. dah banyak kali kena cucuk sebab gatai jugak nak makan coklat berkacang.

oh oh saya suka drive!!! tapi bawak lembab cam kora kora. dan cornering saya sangat teruk. saya lebih rela ronda jalan jauh daripada pusing u-turn.. hakhak

saya sangat gila nek roller coaster!!! top gun pun best gak.. nanti besag nak bina rumah dekat ngan timesquare. hakhak


alhamdulillah!!!
ini la tagged yang makan masa paling lama pernah saya buat..
susah jugak nak pikir 15 menda pasai diriku..
ish ish sedeh sungguh.
dengan ini..
selesai sudah utangku pada Tikapadelto.
wahahah beta sangat berbanggas
MySpace

2 comments:

Anonymous said...

wah wah
mung sodah berjaya meng-complete-kan soklan2 dari kuu
aku sunggoh berbanggass
=..=

aimanjafre said...

huuu
aku tururt berbanggass
aku buat soklan mung neh sampai 2 hari
jenuh pikiag pasai diri snedirik
hakhak