Saturday, May 2, 2009

mintak maaf

assalamualaikum


seminggu dua ni banyak perkara berlaku kat sekolah
ada yang nangis..
ada yang benci
ada yang meluat
ada yang berkorban
ada jugak yang terkorban

aku nak mintak maaf banyak banyak
kalau ada yang terasa hati dengan aku..
atau member member kelasku

aku memahami situasi ampa semua
tapi aku cuba jugak memahami situasi cekgu cekgu
jadi aku di tengah tengah.

kepada kerol..
semoga ang tabah.
kepada mia en ciel,
kalau ang marah kat aku, aku mintak maaf nah.
kepada yang sokong atau tak sokong memorendum,
itu hak kamu semua.
saya tiada komen

STPM lagi 5 bulan
sama sama kita berjuang
daripada memikirkan perkara yang boleh meruntuhkan persahabatan
this is more important.

2 comments:

Anonymous said...

okeyh okeyh
aku maapkan mung
wuwuuu
selamat ari raya man man
maap zahir bating

aimanjafre said...

maap zaher bating jugak

dwet raya mana??
pling pling