Thursday, May 28, 2009

26 MEI 1990

seorang baby yang pandai memasak dilahirkan

HAPPY BIRTHDAY TO IZZAT SHAFIQUE

Alhamdulillah
selamat jugak Izzat neh sambut usia ke-bapak-annya yang ke 19..
ish ish lambat sungguh budak neh lahir.
aku dah nak boleh merangkak dah..
eh?? sebulan merangkak dah ka?? hakhak

sedikit sebanyak yang aku tau pasai izzat
beliau sangat suka memasak.
ehem. dia wat kek kiwi time bufday aku ngan pitri tahun lepas..
sedapp!! sungguh tak tipuuu.. hehe
beliau sangat rajin study..wahaha bakal doktot.
dan beliau suka menunjuk nunjuk barang barang beliau yang rasa rasanya mahai la kut..

apa lagi ek?? heee

panggilan manjanya..
BAPAK !!
sebab... kami semua rasa beliau sangat sesuai menjadi bapak kepada 10 minus 1
aku ingat lagi, awai taun dulu,
izzat sanggup pi saloon pebetui rambut dia sampai bopa puluh ringgit tah
sebab takmau bagi kami panggil dia bapak.
wahaha.. last last sapa pun tak perasan rambut dia tuh..

apapun Izzat
happy bufday
hope u succeed in ur life..

2 comments:

Anonymous said...

pasepa gmbaq bapak besaq sangat neyhhh
xdak gmbaq besaq lagik ka
haha
owh aku
aku ingat lagik
de p pebetoi rmbot
tp aku xpasan pown..
kod2 la de nak boh wona woniss ka
baru la aku nmpak sket
heee

aimanjafre said...

aku pon tekejut beruks tengak moka bapak besaq..
dah la renyih gila lueh.. hakhak


jaatnya anak anak dia.

rambot bapak patut pakai wig
pehtu ribas ribas macam iklan shampuu
pengsan teruih akuu..
wakaka