Monday, September 29, 2008

Selamat Aidilfitri

salam..

saya nak ambil kesempatan ini utk mengucapkan.. selamat hari raya kepada pembaca yang singgah di blog saya nih.. maaf zahir dan batin..


Get Hari Raya Graphics Here



_______________________________________________

huh sedar tak sedar dah sebulan berlalu dengan pantasnya.. sedih juga nak meninggalkan bulan Ramadhan yang penuh dengan keberkatan ni.. dua tiga hari ni pon keja ujan jew..macam langit pun turut sedih..

Pun begitu aku sekeluarga dengan gumbiranya nak sambut hari raya.. maklumlah dah sebolah berpuasa..tak salah rasanya nak meraikan hari mulia nih.. sepanjang minggu nih aku keja jadik bibik sepenoh masa kat umah.. tak dak can lansung nak berehat goyang goyang kaki.. adess..leteh jugak la mengemas umah..maklomlah dah setaun tak bersihkan umah sebeginik bersih hakhak.. jangan salah paham nah..umah memang sentiasa kemas cuma nak spotless kat lagik..wah wah..


abangku dok pasang langsir lepaih bawak turun yg lama.. (dia takut tinggi wakaka)



aku dok cuci tingkap tuuhhh.. rajing gila anak sappa tuh~~


adekku dok vacuum lantai..tersengih??? adakah dah tau aku dok tangkap gambag?? ceit possing!!


Sebenagnya banyak lagik kerajinan kami yang tak ditangkap..yala ibu dah marah sebab lembab buat keja ..dok keja possing jak tau hakhak..
apa pun..nak ambik kesempatan ini mohon maaf zahir batin kepada pembaca semua..
tunggu cerita lepaih raya polak..

chow~~

salam permissi
mohon keberkatan

2 comments:

Anonymous said...

woih aku nmpak bodak yang lap tingkap tuh cam bibik yang lari dari mah aku minggu lepaih...
bek ang soh dia balek mah aku..
klau dak aku antaq dia balek indon! hakhak

Anonymous said...

i really dont know what idiots think this movie is good.
them idiots disgust me. i released a hate-post regarding this
up my private log..pretty heated there. i dont think i'd say
antyhing here, tho. but id like to share other sensible posts
about this title i'd found around the internet. go see if you would.


http://ginny-uninterrupted.blogspot.com
/2008/05/book-ill-never-
read.html

http://maliablog.wordpress.com
/2007/12/01/review-novel-
%e2%80%9cayat-ayat-cinta%
e2%80%9d-another-cinderella
-story/

http://mediacare.blogspot.com
/2008/03/ayat-ayat-cinta-hati
-hati-menontonnya.html


urgh. i know im rude, but i really cant understand ppl liking things like this.
it's like, you need a really damaged brain and mind to understand something so
rubbish-like..that's what i think..

bad comment. sorry!

and by the way, i think it's really sappy that you're saying you speak english really well when you're angry. you dont even write well, and your grammar sux big time. bet you sound really bad too when you speak. sorry. but that's what it looks like. your grammar sux big time.