Sunday, September 14, 2008

SEKOLAH lah lah



Sapa bilang sekolah enggak sonok dehh??

hakhak..alkisahnya udah lama aku tak cerita kisah hidopku di skolah.. dolu dolu.. masa zaman kekanak riang..sekolah la segala galanya..nak buat hegeh nak buat gedix nak buat ranggi..semua kita berkuasa di sekolah. Bila form5..dengan tensyen nak exam dan sebagainya..membuatkan aku agak kureng menghayati zaman persekolahan form5.

Sekarang di Form6..perasaan seronok itu menjelma kembali.. Tambah tambah di BM Highschool..Kelas PBI sastera.. classmates yang bising plus hegeh plus sporting.. and i would never forget my study group - pewes + iman + pazil .. Tak pernah aku ada study group sebegini efisyen.. bila masing masing ada kelemahan dan kelebihan..kami saling support men support..



cewahh rajin la tu kononnya..hakhak. result kami pon ok la sebagai permulaan.. kira kedudukan kami berempat dalam kelas dekat dekat. kami semua top10!! yey!!

huh.. geram dekat bebudak form6 kelas len.. depa kata kelas satera ni kelas corot la kununnya.. kelas bodoh.. tulun la.. sappa kata kelas ekonomi + perdagangan + science tu sudah 100% komfom straight A?? kalau depa pon tak pasti lagi akan dapat 4A jangan la dok pandang rendah orang len.. kita semua sama jak.. We work for what we want!! Tau la depa jeles sebab kelas sastera ni study agak 'relax'.. boleh dok buat bising boleh dok hegeh hegeh lagi dlm kelas.. tapi sapa kata study relax tu boleh skor dengan gempaknya?? kami pon study hard la.. tidoq lambat + bangun awai + stay back lepas skolah..tak caya tanya study grup aku..hekhek *promote promote*

Apa apapun.. (malas nak bergaduh dan seumpanya..) kita jaga diri masing masing..sapa nak skor dia rajin la sendirik..


we stay being ourselves!!

5 comments:

Sonnet said...

salam e-man. ini kali pertama sy comment awak punya blog. hehe. i'm looking for a new friend ^^

anyway, bila sy tgk awak tulih pasal skolah, nampak cam seronok. sy dulu tak seronok langsung...:(((

kawan2 taknak berkawan dgn saya sebab sy ni tak berapa matured dari diaorang....huhu. satu lagi sebab saya suka anime.

ada jugak yang suka mengata saya dari belakang sebab saya selalu budak top5 skolah...

sedey....:(((

aimanjafre said...

salam butiistar..sonoknya awk muncul. apsal link awk saya tak bley bukak?

skolah memang sonok. saya pon suka anime + shin chan + doreamon + otomen!! + korea + jepoon = segala cita bodak bodak lahh..

baru2 ni dlm klas dapat nombok 3. enjoy jew.. feel free to add me.. luv to know u more

^_^

Sonnet said...

ni link blog saya: www.wuk-aloh-laa.blogspot.com.

it's nice knowing u ^^. nnt boleh la kita share pendapat or hobbies ^^

Anonymous said...

K.a.w.a.n tuh cam buku comix yang aku slaloo beli tyme kicik2! hakhak..
windu gilak kat komix kawan versi lama wuwuwu

aimanjafre said...

ah ah la aku pong baca gak time kicik..hakhak kani dah tadak..huu