Friday, September 26, 2008

di TAQ oleh Sapik - ngeehee

salam..

aku terima 'tag' dari seorang sahabat yang bernama syapik pling pling.. dia paksa jugak aku jawap kalo tak dia takkan blanja dah aku eskrem.. eskrem??!!! gegeh gilak nak ugut pun ugut lah menda lain..ish ish..

takpala..aku memang tadak keja pon. lagipon dah tak tahu nak post apa dlm blog terchenta nih..
jadik bersedialah membaca ayat rapu rapu aku..

soalannya..

  1. 3 names thats in your mind
  2. 3 things that u are wearing rite now
  3. three Things you can't live without?
  4. Are you currently in a relationship?
  5. Do you believe on the statement "once a cheater always a cheater"
  6. Do you believe on the statement "to forgive is to forget"
  7. What's/Who is your current problem?
  8. 5 things inside your BAG
jawapannya...

1. kita tengak sappa yang kena!! tika padel- sebab dia janjik nak bagik duwet raya 2 keping ,
pewes - dia janjik nak on9 tapi tak wujud wujud pong!! , ayyato - tatau pasaipa tapi teringat kat dia..

2. apa aku nak pakai pon sebok nak amek tau..huu im wearing long trousers wif tshirt n gelang 1

3. cant live without?? money!!! hakhak.. frineds.. nyawa larrhh

4. yes im in a very the very serius relationship wif my 10minus1 siblings..meh pamily..my pewes n iman.. my extra double triple crazy classmates.. manyak lagi larr

5. "once a cheater always a cheater"?? no larh.. i sumtimes cheat but im not a cheater..hoho ada maksudkah??

6. "to forgive is to forget"?? definitely agree!!! sumtimes we cant forget what they had done to us but we pretent to forget so that we can forgive.. paham dak woitt?? kalo takpaham maknanya dah tua~~

7. current problem?? thinking about 10chapters sejarah , 5chapters PA , sastera , n how to improve my MUET.. adess!!! periksa 2minggu lepaih rayoo!! dan ka nihh nak study!!!

8. dalam begku..musti ada tisuu untuk laplap .. enpon wajib!! .. wolett ada ic beserta lesen walopong tadak keta.. money!!huh tanpa duwet tak bermakna beg besag tara mana pon.. last but not least..kak mera kesanyangankuu!! kemara paling penting nak buat aksi gelong bila kebuhsanan..

yeahh thats all.. syapit!! blanja aku eskrem kaihh!!

selepas nih aku nak pi tag kenkawan len.. seperti.. tika padelto..tika rombu nun jauh di UNKL.. pitri yag tak bukak blog hampir 3bulang.. cik maya hamtaro.. pahana halim pong pong.. ntah sapa yg rasa gedix nak jawap..dialu alukan..

salam permisi
sinar penghormatan

1 comments:

Anonymous said...

wuit wuit aku xjanji pong nak bgik dwet raya kat mung 2 kepin!!!
ang tuh kaklong aku nah..
toksah wat kemut dwet kat dekcu mung ineyh.. hakhak
emang... aku lalu kat depan mah mung nak p raya.. awat mung balek kg.. sroooooooot