Tuesday, April 6, 2010

buat buat BIZI

Assalamualaikum

haihh bulan 4 ni gila gila ponya bizi da..
manyak sungguh program sepanjang minggu.
sampai tusyen pon terpaksa tunda banyak kali dah.
kesian kat budak budak tuh.

Jumaat Sabtu Ahad ni aku akan kerja kat peneng.
Jadi translator and editor di USM.
hee.
tak tahu sempat ke tak jumpak syaziz.
yelahh.. sebab aku kerja kan.
bukannya best best makan angin kat USM tuh.
Mau nak kena potong gaji kalau tetiba keluar mau jumpa kawan.
heee.
kalau ada jodoh. betemu la kita ye syaziz.
ahakx.


THEN
THEN
THEN !!!!

SABTU niiiii......
aku dijemput ke KOMTAR
jumpa LIM GUAN ENG!!!
weehuuuu.
apa seronok sangat jumpa beliau??
kalau takat sengeh sengeh lambai lambai tak best sangat pon.
ahakx!

Dijemput nak dapat anugerah pelajar cemerlang Pulau Pinang!!!
hooyeahh!!

Harap dapat dwet ka
scholarship ka.

wahh!! tamaknyaaa akuu..
sudah sudah!!

ok beboiii....

:)

p/s : gambag tadak kena mengena. saja ja nak buat tomey. heee

5 comments:

YucIkA said...

anugerah pelajar cemerlang pulau pinang??

wow..hebatnya!

Syue Gagashi said...

PEHHHH x agk. tahniah! :)

shiedahkamil said...

fuyyoo thniah.

erk..hang ni kedah ke penang? *musykil*

nt smbg bljaq kt mne?

ron ron~ said...

fuhhh~~~ hebat hang!
congrate weyh!

hee aiman manman~
aku pun datang singgah ni =D

aimanjafre said...

Yucika-chan ::
tq yucikachann~ rezeki cheq. heee


Shue yang gagah berani:) ::
ohoho ingat jugak kamoo nak singgah. hakhak. Alhamdulillah rezeki aku..

dah taboleh terbang di NZ. wuuu


shiedah ku~ ::
haha. beta dok di kedah tapi gatai mau skolah di peneng. ahahaha.
sambong blajag kat USM kos TESOL.
nanti aku jadik cekgu english la hehe


ron ron~ ::
ta hebat aih. besa besa sajak. ahahaha
singgah la slalu.. idop ang ta ceria tanpa singgah mai.. hakhak