Friday, April 2, 2010

April Fool ka hah??


Baby yang tomeyy ni sebijik cam aku time ngantuk
ahahaha


Semalam pada pukui kira kira 3 pagi..
aku dengan nyenyaknya berbungkus bawah selimut.
angin malam pun best ja sepoi sepoi bahasa.

tiba tiba handphone berbunyik.

aarrggghhh nyampah aku..
time sedap sedap nak mimpi hero korea ni la henpon nak bunyik pon..
aku jeling sebelah mata ja nama yang tertera.
bila nampak ja nama "Syapik"
huh !!!
aku mengeluh.
semakin tarik selimut.
Buat buat pekak badak .

tit tit.
message pulak berbunyik
"Menda Penting niii !!!"

huhhgghh!!!
kalau la bolehh aku jadik HULK dengan mamat sekor neyh.
aku pon balas
"kalau April FOOL siap arr kau!!"

dan dia ta balas.


......senyap......


tetiba buat aku rasa besalah


9 comments:

aimanjafre said...
This comment has been removed by the author.
syapik ensom said...

shombonk naa lani dah tamau angkat aku kol :(

aimanjafre said...

ta shombonk aih..
kol la 3 petang ka..

ni 3 pagik woit!!!

syapik ensom said...

aku kol na tanya shumting. tapi da ta angkat takpe laa..

*membawa diri* angin sepoi sepoi.

p/s : betoi ka rasa besalah.. haha shoknyaaa!!

aimanjafre said...

elehh buat drama lak.. tadi dah gayot dok bising gik. ahaha.

*bawa la diri sendiri. sapa mau bawak kau* :)

p/s : rasa besalah jugak.. tapi beta maseh tidol dengan nyenyak. ahahaha

DLatum said...

huh??

hehehe...kul 3 pg saper mahu layan..hehehh..btw, da settle kn? xrasa2 bersalah lg kn??hehehe

aimanjafre said...

yucika-chan ::
besa la orang menggedix nak kol pukui 3 pagik.. haha.

tak rasa besalah da..
tidur lagi penting. heee

syue m said...

ape ending cerita ni! haha.

aimanjafre said...

syue yang gagah ::
ending cita dia, esok tu aku pon tepon la beliau. tapi hegeh nak buat merajok angkat tapi tamau jawap.
[buat perabeh kedit aku~] ahahaha.

dia hanya nak gitau dia balek minggu depan time bufday aku.
ciss..
seb bek aku pilih tidoq drpd jawap tepon..
ahahahaha