Saturday, July 11, 2009

Nyamuk oh Nyamok

Hari ni gilaa ahh..
aku tertelan nyamok!!!
waagghh!!!

peristiwanya begini...
ada sekor nyamok neh dok bergembira terbang terbang kat tingkap time maghrib
kemudian aku pun gatai time tu nak pi tutup tingkap.
nyamok neh pon mengamok kut
sebab dia dok enjoy tengak pemandangan aku pi tutup lak.
dia pon nak serang aku..
mula mula try nak gigit pipi aku..
nak isap darah arr tuh..
nak balas dendam kunun..
aku pon sepantas kilat sepak nyamok tuh..
tapi dia terbang laju sangat membuatkan aku tertampaq pipi sendirik la..
adeii jaat ponya nyamok.
kemudian dia dok tak puas hati lagi dok buat bising kat telinga aku..
aku pon sepak lagi tapi tertampaq telinga sendirik lagiiii...

waagghhhh!!!
kesabaranku sudah di puncak!!
aku cari... aku carii..
mana dia??
ilang la pulak.

tetiba mak aku panggil suruh tutup tingkat kat dapoq pulak..
aku pun bukak mulut nak menyahut..
time tuh la aku rasa ada sesuatu terbang masuk mulut teruih ke kerongkong.
waaahhhhggg rasa macam nak termontah.
batuk punya batuk.

aku rasa aku dah tertelan nyamok tuh...

innanillah..

[ hari ni aku demam]
entah entah dia dok balas dendam tak abeh lagi..
mintak ampun ya encik nyamok.

4 comments:

★ Mia~En~Ciel アスミラ★ said...

meh kita scan virus kat prot
ang mna tao
kot2 nyamok 2 tgh beribadat dlm usus
hahah

XD

Anonymous said...

wakaka
lawak ah weyh
mung p telan nyamokkk..
hakhakk

de boh virus H1NYAMOK1 kat mung
weyh rakan2!!
man man demam nyamokkk!!
larik larikkkkkk

aimanjafre said...

aku rasa dia dok bergayut kat perot..
patot dua tiga ari nih dok reja lapaq jak..
adehh menampahkan lapisan daguku..
wuwu

Anonymous said...

de gayot tepon ngan marka de ka??
dapat connection gak noh dalam prot ang
wakaka