Friday, July 31, 2009

Hari Kokurikulum

Assalamualaikum !!!
Hari neh nak cita pasai hari KOKO kat sekolah 25ribulan ari tu
ya ya memang berita gila lapok!!
tapi nak cita jugak jugak
soo sapa yang rajing baca ja la..
heeee...

25ribolan adalah Hari Koko sekolahku..
ala ala hari kanten lah senang cita.
Taun ni kira best jugak la sebab taun lepas tak bopa nak enjoy.
Dan yang paleng shiok sebab dapat paksa Iman and Pewe jangan betugas!!
weee... and Kina pown ada sekali !!
taun lepas dia mai sat, beli beli, teruih lesap. hakhak


Aku tolong cekgu juai SOTO !! and laksa Johor
seumo idopku baru hari tu aku tau soto tu menda pa.
selama neh aku ingat macam benda bulat bulat, cucuk kat lidi
pastu bila gigit bunyik 'krup krup'
Rupanya soto tu ala ala sup!!
macam mee sup, bihun sup... gitu laa...
wahaha tecengang aku sebentar.hakhak
sedey takdan amek gambag time juai soto sebab bizi gila gila.


<<<--- aku and iman di poster gerai. Ni ja yang sempat snap gambo. Kina pon menjuai jugak. tapi dah lari mana tatau. heee
MySpace




Shift aku takat pukui 10.30 jak.
then kami merayau rayau macam kutu rayau cari bahan yang boley dimakan.
Semua gila mahai. tecekek aku nak makan pown.
Pewe dok paksa aku beli es-krem.
huuuu sukaaa akuu!!!
beli sampai 2 kali bebs!!
nek kebas lidah.
pehtu beli ais-blended yang tak bopa sedap sebab ais dia dok beketoi lagik
tak hancur pown. hakhak
apa lagik aku beli eh??
Macam tadak pa ja.. ahahaha..

ehem.. terjompak pulak pakwe lama aku yang ensem bergaya.
men kenyit kenyit mata sebentar. wahaha
Aku cuba me-rasuah dia bagi kupon tapi dia tamau la plak.
Tu diaaaa si kecik Danish!!
yang memang kecik pown. wahaha.
anak cekgu Suzi yang gila kiut rasa macam nak culik jak.wahh!!
Beliau sangat pendek and punya pelok kaki aku tamau lepas.
dia ingat kaki mak dia. wahaha
sampai cekgu suzi nak bagik ais-krem pon dia tamau.
tomey gila !!!!


dan dan !!
part yang paling best dalam idopku !!
Teruja gila babuunnn.
Nak masuk umah HANTU !!!
weee shiok glaaa...
dari taun lepas gik teruja nak masuk.
tapi tadak rezeki.. wuuu
kali neh Masuk ngan iman n pewe jak
sebab kina dah tak tahan daulat nak beratur panjang gila.
Kami pown dah nak naik hantu dah time beratoq tuh
Segala bau ada !!
busuk tengit hancing.
Aku banyak kali nak terterjun dalam longkang sebab orang dok tolak.
naseb bek maseh boleh maintain ke-comel-an. ecece
kalo dak, dah lama aku terajang abeh semua orang..

Time beratoq tuh, kesabaran kena tinggi gilaaaaa
Ada yang dah marah tengking tenking.
Ada yang dah nak pengsan.
Ada yang nak guna jalan jahat, ikat tali kat pinggang,
pehtu suruh kawan tarik naik. wahaha
semua dah hampir jadik hantu.
Berkat kesabaran tahap maksimum, kami berjaya jugak sampai ke puncak!!
wuhuuu!!!
" Pkcik antu !!! Cepat la bukak pintuuu!! "
wahaha. antu antu tu kawan kawan kami jugak.
Tapi seram gak la dalam tuh.
gelap gelita plus busuk kemenyan plus ada bunyik pelesit dok gelak gelak.
Bukan nampak apa pun
tapi kami menjerit telolong lolong sampai abeh gak la sora.
Lawak gila dalam umah antu tuh walaupun gerun gak la..
[muka muka kemenangan sampai ke puncak !!]
MySpace

Wajah wajah Hantu..
dari kanan : hantu 'topeng' , hantu pocong yang dok mengesot,
antu drakula yang bergaya lebih pada manusia. hakhak

MySpaceyang paling gerun...
hantu ditemui berkeliaran di kantin dok makan dadeh!!
waaarrgghhhh!!

MySpaceKOKURIKULUM 2009
MySpace

ends.
happy ending.
sweetest moment.
MySpace

2 comments:

Anonymous said...

dimanakah sotokuuu
uwaaaa..
aku nak makan soto freee!!

aimanjafre said...

sapa suruh gatai tamau mai..
hakhak
aku wat sedapp glaa...
extra soto extra ayam
hakhak