Tuesday, December 23, 2008

tembam!! hehe

salam...

aduuuhhhhh!!!!!

cuti amat lah menyeksakan!!!!!

hehe..tidak tiddakk!! saya tak benci cuti..saya sangat suka cuti..boleh bangun tido lambat.. boleh tengak tv sambil makan breakfast.. boleh main main komputer sepanjang hari.. boleh tido lambat..

Yahh!! saya sangat appreciate cutii

tapiiii...
cuti amat menyeksakan... bilaaa...
bab makan dan naik berat badan!!!!

tidaaaakkkkk!!!!!

aiman sudah naik beberapa kilo!!
saya sudahh gumuk!!

tadi baru calling Iman..dia kata dia dah tak makan nasik sebulan!!!
waaaa!! saya kalau tak makan sebulan boleh mati kut..
saya sangat suka makan..
dan malas exercise
wakaka

terima diri saya seadanya
saya tetap saya
wahh!!

6 comments:

Anonymous said...

biase arr..cuti2 mmg seksa..badan naik mcm dipan-pam..worry-u-not..sume org cam ni kot..hehe..

Anonymous said...

manz manz!! mung dak tembam ka?? ish2
emang tembam emang tembam wahahak

Afifjafre said...

hakhak tegege ponya tikapedelto!!
memang la cuti semua org tembam! ang sorang jak cekediang!!

Sonnet said...

tembam?? mesti comel~!!! hehe!!
akak pun berat badan naik gak tapi yg peliknya bila akak tak mkn, berat naik!! pelik tak??

Anonymous said...

eman comel?? hakhak mana da adek oiih..
emang tembam jak tarak comel2..

aimanjafre said...

tika padelto yang kuruih cekediang nih dengkis pa tatau..
biag la org nak pujik aku yg kiut miut nih
wakaka