Wednesday, December 17, 2008

Tag drpd adek Syazana

Ini adalah Assignment dari Adek Syazana..
dah berkurun dah dia tag tapi tadak masa nak buat.. adeii..
dan memandangkan tag kali ni memerlukan tangkap tangkap gambar, maka ada lah alasan kamera tak ada..heeee

SOALANNYA berbunyi..

+Snap Picture wallet anda sekarang
+Perkenalkan wallet anda,nama dia,kat mana beli,berapa hinggit
+Keluarkan apa yg patut,snap puas2,minimum 5 item ok
+Snap wallet bersama empunya diri
+Tag 5 kenalan anda

JAWAPANNYA begini.. heee



+Snap Picture wallet anda sekarang
yeah inilah rupa wallet saya yang sudah buruk.
heee

+Perkenalkan wallet anda, nama dia, kat mana beli dan bopa hinggit?
inilah wallet saya. nama dia [dot dot dot] saya pun tatahu.. tadak jenama pun..wallet murah daaa

saya beli ni kat Pasar Borong Man.. wakaka pecah rahsia den.
Harganya(?) belas belas kut. tak ingat dah heee..


+Keluarkan apa yang patut. Snap puas puas. Minimum 5 items
Walaupun snap tak puas tapi inilah barang barang yang menyemak walletku serta membuatkan wallet kembung..heee

Duit - benda yang paling penting
IC - kut kut la kena tahan polis.. ada la bukti saya anak M'sia..haha
Lesen - tujuan nak menayang kat org..hakhak..(kidding)
Gambar boyfren [wakaka] - ehem..perkenalkan Mr. Jun Ki
Kad librari - tatahu kenapa selalu ada dlm wallet..haha


+Snap wallet bersama empunya diri

Maaf...saya malas nak bersiap demi wallet.
Jadi memadai gamba saya yg kiut miut itu bersama wallet.. kan kan ^-^

+Tag 5 kenalan anda

orang pertama yang berbesar hati menerima tagged saya adalah...
Cik Atikah Ramlee
selain beliau..siapa siapa sahaja dijemput menjawap tagged ini..

YA YA
KAMUUUU

jangan pura pura tak nampak..
kamu di tagged!!!
terima kasih sudi singgah di blog saya..
sila jawap tag ini ya..

salam permisi

4 comments:

Anonymous said...

woit woit heges gila pi amek gmbaq dompet ngan gmbaq sendrik.. xpaham soklan tagged ka weyh wahaha

aimanjafre said...

haha..aku maleh nak besiap demi wallet.. tak kosa eden..muahaha
nanti ang jwp nah..heee

Anonymous said...

wohoo.. wokeh bebeh.. nanti aku bergmbaq ngan wallet aku yang kiut miut cam tuan dee

aimanjafre said...

poyo gila gambag mung ngan wallet..
seb bek wallet tak leh cakap kalo dah sah sah dia tamau tangkap ngan ang
muahaha